مدیرکل حمل و نقل و پایانه های قم خبرداد:
مدیر کل حمل و نقل و پایانه های قم از ورود ۷۲۶ هزار نقلیه به استان قم از ۲۵ اسفند تا اول فروردین خبر داد.
کد خبر: ۲۰۱۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲ 22 March 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از ستاد تسهیلات زائرین استان قم، ابوالفضل جمالی با اشاره به آغاز فعالیت های این اداره کل از ۲۵ اسفند ۹۴ اظهار کرد: ۷۵ ترددشمار به صورت روزانه تردد خودروهای نقلیه را ثبت می کنند.

وی با بیان اینکه از ۲۵ اسفند تا ۱ فروردین ۷۹۵ هزار و ۱۳۳ خودرو به استان قم وارد شده اند افزود: از این تعداد، ۷۲۶ هزار ۶۰۱ وسیله نقلیه وارد شهر مقدس قم شده اند.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه ها با اشاره به رقم ۷۹۵ هزار و ۱۳۳ خودروی ورودی به استان و ۶۳۷ هزار ۳۴۵ خودروی ورودی به شهر قم در مدت مشابه سال گذشته افزود: رشد ۸ درصدی ورود به استان قم و ۱۴ درصدی ورود به شهر قم را نسبت به سال گذشته تجریه کرده ایم.

جمالی آزاد راه قم - تهران و تهران قم را دارای بیشترین بار ترافیکی عنوان و تصریح کرد: به صورت میانگین ۳ هزار ۵۵۷ تردد د ساعت در مسیر رفت و برگشت قم و تهران داشته ایم که سرعت میانگین نیز قم- تهران ۱۰۶ و میانگین سرعت تهران- قم ۱۰۱ کیلومتر بر ساعت می باشد.

وی در ادامه با اشاره به سفر ۴۰۸ اتوبوس از قم از ۲۵ اسفند لغایت یکم فروردین ادامه داد: ۳ هزار۹۴۷ نفر از قم از طریق ناوگان اتوبوس شرکت حمل و نقل و پایانه ها به سایر شهرها سفر کرده اند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان قک در پایان با اشاره به ۱۱۱ بازرسی صورت گرفته از تجهیزات ایمنی اتوبوس ها، امدادخودرو و مجتمع های خدمات رفاهی خاطرنشان کرد: در این بازرسی ها ۱۶تخلفثبت گردیده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار