سرمربی پاس همدان گفت: تیم پاس با برخورداری از امکانات مناسب، هواداران متعصب، رسانه های همراه و حمایت مسوولان لایق بازگشت به لیگ برتر است.
کد خبر: ۲۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۲ 01 February 2015
سرمربی پاس همدان گفت: تیم پاس با برخورداری از امکانات مناسب، هواداران متعصب، رسانه های همراه و حمایت مسوولان لایق بازگشت به لیگ برتر است.
'داوود مهابادی'  در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: در نیم فصل اول نتایج خوبی کسب کردیم که اگر اشتباهات داوری و اتفاقات غیر قابل پیش بینی نبود گل دریافت نمی کردیم اما امیدوارم نیم فصل دوم بخت و اقبال پاس به سمت قهرمانی و صعود به لیگ برتر باشد.

وی اضافه کرد: پاس امسال شرایط خوبی را سپری می کند و اگر حمایت های همه جانبه و تداوم داشته باشد رسیدن به لیگ برتر دور از دسترس نیست.

وی درباره شرایط پاس در جریان نقل و انتقالات نیم فصل گفت: فهرستی از بازیکنان مدنظر را در اختیار باشگاه قرار دادم اما چند بازیکن به دلیل پیشنهاد وسوسه انگیز حریفان پاس با ما قرارداد منعقد نکردند و در مجموع سه بازیکن توانستیم جذب کنیم که هر سه در پست های کلیدی نقش آفرینی می کنند.

مهابادی خاطرنشان کرد: در نیم فصل دوم فشار روانی بازی های سنگین خواهد بود و تیمی که بتواند از حداقل موقعیت ها بهترین استفاده را بکند، به لیگ برتر می رسد.

وی درباره بازی تیم پاس مقابل گل گهرسیرجان که فردا یکشنبه و در چارچوب هفته دوازدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور برگزار می شود، گفت: بازی در سیرجان شرایط خاص خودش را دارد و می دانیم که برای کسب امتیاز از این بازی خارج از خانه کار راحتی نداریم.

وی افزود: ما برای کسب امتیازهای خارج از خانه برنامه ریزی کرده ایم و می خواهیم بهتر از دیدارهای نیم فصل اول نتیجه گیری کنیم.

وی از تیم گل گهرسیرجان به عنوان تیم قدرتمند با برخورداری از کادر فنی و بازیکنان باتجربه نام برد و افزود: گل گهر در بازی های خانگی به راحتی امتیاز نمی دهد اما ضمن شناخت نقاط ضعف و قوت آنها، شرایط را برای کسب حداکثر امتیاز سنجیده ایم.

تیم پاس هم اکنون با 19 امتیاز در رده چهارم گروه ب لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد.

دور برگشت رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا یکشنبه آغاز می شود و تیم پاس در سیرجان میهمان تیم گل گهر خواهد بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار