عضو شورای اسلامی شهر پرند با تاکید بر اینکه گسترش شبکه های مواصلاتی درون و برون منطقه ای برای پرند ضروری است گفت: در این راستا چندین مسیر جدید در شرف نهایی شدن است.
کد خبر: ۲۰۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰ 08 April 2015

به گزارش مهر، حبیب اختری در حاشیه اولین جلسه رسمی شورای شهر پرند با اشاره به طرح گسترش مسیر های مواصلاتی به این شهر اظهار داشت: با توجه به موقعیت استراتژیک شهر پرند و قرارگیری در جوار فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) مسیر ورودی پرند پاسخگوی حجم گسترده تردد وسایط نقلیه نیست.

وی با اعلام اینکه افق جمعیتی پرند بر روی ۷۰۰ هزار نفر تعریف شده است، افزود: از آنجائیکه شهر پرند به عنوان پایتخت مسکن مهر شناخته شده است باید مسیر های مواصلاتی متعددی از همان ابتدا تعریف میشد که متاسفانه هم اکنون این شهر عظیم تنها یک مسیر تردد جزئی دارد.

عضو شورای شهر پرند با اعلام اینکه در این خصوص بواسطه چندین ماه اقدام مطالعاتی و  ارزیابی، چندین مسیر جدید در شرف نهایی شدن و طرح در جلسه رسمی  شورای شهر است تصریح کرد: یکی از مهمترین دغدغه شهروندان و مسئولین گسترش مسیر های مواصلاتی از چند محور به پرند است تا بتوان این شهر را از حالت بن بست خارج کرد.

این مسئول با تاکید بر اینکه مطالعه بر روی شبکه های ارتباطی پرند باید با نگاه ویژه مسئولین شهرستان و استان همراه شود، گفت: با توجه به حجم این پروژه نیازمند حمایت همه جانبه مسئولین استانی و شهرستانی هستیم.

اختری همچنین سهولت تردد و حمل و نقل، دسترسی آسان به مراکز عمده اقتصادی و اجتماعی، رشد و توسعه شهری به واسطه ایجاد مسیر های مواصلاتی را بستری برای تبدیل شهر به کانون توسعه و رشد در استان و از جمله مزایای این طرح برشمرد و خاطرنشان کرد: توسعه شبکه ارتباطی موجب قرارگیری شهرستانهای غرب استان در مدار توسعه خواهد شد در حالیکه هم اکنون فقدان شبکه ارتباطی موجب انزوای جغرافیایی و سرعت کند توسعه یافتگی در شهر پرند شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار