کد خبر: ۲۰۴۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۹ 31 March 2016

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرزگفت: بیش از 25۰ راهدار در قالب25 اکیپ آماده خدمت‌رسانی به مسافران و رانندگان در این استان هستند.

ابوالفضل باقرنیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزرای دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: البرز به عنوان شاهراه مواصلاتی 11 استان کشور با آمادگی کامل به استقبال نوروز رفته و هم اکنون پذیرای مهمانان نوروزی است.

وی افزود: در همین ارتباط ۲۵ اکیپ راهداری در قالب ۲۵۰ راهدار با ماشین‌آلات راهداری در محورها مستقر شده‌اند تا در صورت بروز حادثه به کمک هموطنان بشتابند.

این مسئول بیان کرد: نمازخانه های موجود در راهدارخانه ها هم برای پذیرایی از مسافران نوروزی تجهیز و آماده سازی شده اند، تا هم میهنان گرامی در مسافت های کوتاه توقف کرده و سرزنده و شاداب به سوی مقصد خود حرکت کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی البرز ادامه داد: با توجه به اینکه سال نو با بارش رحمت الهی آغاز شده، از همان ساعات اولیه عوامل و تجهیزات راهداری در گردنه ها و نقطه های برف گیر مشغول نمک پاشی و برفروبی شده اند.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم مسافران فهیم همانقدر که به فکر رسیدن هستند در اندیشه لذت بردن از مسیر هم باشند چرا که مسیر عبور نیز بخشی از سفر است و مجموعه قابل توجهی از نیروهای امدادی و خدمت رسان جاده ای مدت ها تلاش کرده اند تا بیشترین ایمنی و آرامش را در راهها مسافران فراهم کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار