سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: تاکنون یک میلیون و 662 هزار گردشگر و مسافر نوروزی در کرمانشاه اسکان یافته اند.
کد خبر: ۲۰۴۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲ 31 March 2016
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: تاکنون یک میلیون و 662 هزار گردشگر و مسافر نوروزی در کرمانشاه اسکان یافته اند.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان؛ اصغر رشنو اعلام کرد: براساس آمار به دست آمده از کلیه اماکن اقامتی استان، در روز یازدهم فروردین ماه 156 هزار و 624 گردشگر و مسافر نوروزی در این استان اقامت کرده اند.

دبیر ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه ادامه داد: با احتساب آمار روزهای گذشته، تاکنون یک میلیون و 662 هزار و چهار نفر گردشگر و مسافر نوروزی در اماکن اقامتی استان کرمانشاه اقامت یافته اند.

رشنو گفت: همچنین روز گذشته (یازدهم فروردین) 20 هزار و 566 گردشگر از موزه ها و محوطه های تاریخی فرهنگی استان بازدید کردند.

وی خاطرنشان کرد: مجموع آمار بازدیدکننده از موزه ها و محوطه های تاریخی استان تاکنون به 220 هزار و 846 نفر رسیده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه همچنین از انجام 111 مورد بازدید نظارتی توسط اکیپ های بازرسی و نظارت بر اماکن و تاسیسات گردشگری استان در روز یازدهم فروردین ماه خبر داد و گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز 95 تاکنون یک هزار و 558 مورد بازدید نظارتی صورت گرفته است.

استان کرمانشاه دارای بیش از چهار هزار اثر تاریخی شناسایی شده است که تاکنون بیش از دو هزار و 200 اثر آن ثبت ملی شده است.

کتیبه و سنگ نگاره های داریوش هخامنشی در بیستون تنها اثر جهانی استان کرمانشاه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار