کد خبر: ۲۰۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳ 08 April 2015
کشاورزان بدون دغدغه کمبود کود می توانند به کارگزاری های توزیع کود شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در شهرستان ها و بخش های مختلف استان مراجعه و به میزان مورد نیاز کود مصرفی را به قیمت مصوب خریداری و تحویل بگیرند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ؛مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران گفت:با توجه به بارش باران رحمت الهی در استان و افزایش تقاضای کودهای شیمیایی به ویژه کود اوره، خوشبختانه هیچ کمبودی در خصوص کود های مورد نیاز بخش کشاورزی وجود نداشته و به میزان کافی تدارک دیده شده است که از طریق شعب شرکت مذکور و کارگزاری های توزیع نهاده کشاورزی این شرکت به قیمت مصوب در اختیار کشاورزان استان قرار می گیرد.

محسنی افزود:متاسفانه گزارش های پراکنده ای از سودجویی برخی افراد و شایعاتی مبنی بر کمبود کود اوره در برخی مناطق استان رسید که صحت نداشته و شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با توجه به نیاز کشاورزان در شهرستانهای مختلف استان و در راستای سیاست های وزارت جهاد کشاورزی کود اوره مورد نیاز را ذخیره و آماده توزیع کرده است.

به گفته وی، کشاورزان بدون دغدغه کمبود کود می توانند به کارگزاری های توزیع کود شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در شهرستان ها و بخش های مختلف استان مراجعه و به میزان مورد نیاز کود مصرفی را به قیمت مصوب خریداری و تحویل بگیرند.

مدیرشرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران گفت:درصورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گران فروشی و یاعدم عرضه کالا و بروز هرگونه مشکل در راستای تامین کودشیمیایی مورد نیاز درمناطق مختلف مازندران کشاورزان می توانند گزارش و شکایات احتمالی خود را در این خصوص به دفتر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران ارایه نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار