ابراهیمی پاک خبر داد:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین پیش بینی امسال بیش از 200 هزار تن گندم از کشاورزان استان قزوین خریداری شود .
کد خبر: ۲۰۵۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶ 03 April 2016
به گزارش تابناک از قزوین، نیاز علی ابراهیمی پاک در جلسه ستاد بازار محصولات کشاورزی که با حضور معاونین و مدیران این سازمان برگزار شد با بیان این مطلب افزود : شرایط مناسبی برای تولید گندم در سالجاری وجود دارد و باید بستر مناسبتری برای خرید گندم از کشاورزان فراهم شود .

وی پیش بینی کرد : در سال زراعی جاری بیش از 320 هزار تن گندم در استان تولید شود که از این میزان حدود 200 هزارتن گندم از کشاورزان استان خریداری شود .

ابراهیمی پاک گفت : تعداد مراکز خریدگندم را  باید با توجه به گستردگی سطح اراضی کشاورزی استان برنامه ریزی کرد تا گندم تولیدی کشاورزان در استان خریداری و تحویل گرفته شود .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه به کشت محصول ذرت اشاره کرد و اظهار داشت : کشت ذرت در حال آغاز است و بذر ذرت به اندازه کافی در استان وجود دارد .

ابراهیمی پاک اضافه کرد : استان قزوین 700 تن بذر ذرت برای کشت نیاز دارد که پیش بینی می شود، امسال 17 هزار هکتار به زیر کشت ذرت دانه ای و علوفه ای رود .

وی همچنین پیش بینی کرد : امسال بیش از 5 هزار تن کلزا از کشاورزان استان  بصورت تضمینی خریداری شود .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان رضایت از نحوه توزیع میوه شهروندان قزوینی در شب عید امسال اظهار داشت : مدیریت توزیع میوه شب عید امسال بسیار مناسب بوده و مردم در تهیه میوه هیچگونه مشکلی نداشتند.

ابراهیمی پاک اضافه کرد : درشب عید امسال ؛ انسجام و هماهنگی مناسبی بین دستگاههای متولی و جهاد کشاورزی وجود داشت و شهروندان بدون هیچگونه مشکلی میوه شب عید خود را تهیه کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار