معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از افزایش تخلفات در بازار عید امسال کرمانشاه خبر داد و گفت: در طرح نظارتی نوروز امسال 17 هزار و 500 مورد بازرسی انجام شد.
کد خبر: ۲۰۶۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵ 04 April 2016
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از افزایش تخلفات در بازار عید امسال کرمانشاه خبر داد و گفت: در طرح نظارتی نوروز امسال 17 هزار و 500 مورد بازرسی انجام شد.

عباس سجادی راد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: در طرح ویژه نظارتی نوروز که از 15 اسفند سال گذشته تا 14 فروردین امسال اجرا شد، در مجموع 17 هزار و 500 مورد نظارت بر بازار عید صورت گرفت.

به گفته این مسئول در این تعداد بازدید صورت گرفته، 528 مورد تخلف به ثبت رسید و 458 مورد پرونده نیز برای واحدهای متخلف تشکیل شد.

وی تعداد شکایات مردمی ثبت شده در طرح نوروزی امسال را نیز 858 مورد اعلام کرد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه افزود: در طرح نظارتی نوروز امسال، 137 مورد گشت مشترک با سایر بخش‌ها مانند تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی و ... داشتیم.

سجادی راد از افزایش ثبت تخلفات در بازار نوروز امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: شاید دلیل افزایش تخلفات بیشتر شدن بازرسی‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه در طرح امسال نظارت بر واحدهای خرده فروشی هم در دستور کار بود که در سال‌های گذشته فقط توسط اتاق اصناف انجام می‌شد، خاطرنشان کرد: همین امر باعث شد تخلفات بیشتری را ثبت کنیم.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در ادامه پوشاک را در صدر تخلفات بازار نوروز امسال دانست و یادآوری کرد: بیشترین تخلفات هم مربوط به گرانفروشی و عدم درج قیمت بود.

به گفته این مسئول در طرح نوروزی امسال نظارت بر واحدهای صنفی توزیع میوه، پوشاک، شیرینی و آجیل، مراکز اقامتی و هتل‌ها، رستوران‌ها و خدمات حمل و نقل در اولویت بود.

سجادی راد به عملکرد نوروزی بازرسی و نظارت سال گذشته هم اشاره‌ای داشت و خاطرنشان کرد: در نوروز سال گذشته 16 هزار و 634 مورد بازرسی داشتیم که منجر به ثبت 436 مورد تخلف و تشکیل 360 پرونده شد.

وی تعداد شکایات مردمی نوروز سال گذشته را نیز 948 مورد اعلام کرد و ادامه داد: در همین مدت تعداد گشت‌های مشترک ما نیز 133 مورد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار