اولین نشست ستاد استانی مسابقات مناظره دانشجویی در ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۲۰۷۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵ 07 April 2016
اولین نشست ستاد استانی مسابقات مناظره دانشجویی در ایلام برگزار شد.


به گزارش تابناک ایلام؛
«علی حیدربیگی» - معاون جهاددانشگاهی واحد استان در این نشست اظهار کرد: تاکنون 4 مرحله مسابقات مناظره دانشجویی برگزار شده و در دوره چهارم دو تیم از ایلام به مرحله‌ی منطقه‌ای و یک تیم به مرحله نهایی راه پیدا کرد و تیم‌های دانشجویی ایلام در دوره‌های دوم و سوم نیز حضور داشته‌اند.

وی با اشاره به شعار این مسابقات در دوره گذشته یعنی «مناظره فرصتی برای یادگیری»، گفت: حضور پررنگ دانشجویان به عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی نویدبخش تمرین گفت‌وگو برای فردای نقش‌آفرینی در مسئولیت‌های گوناگون است.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان ایلام از دانشجویان علاقمند از تمام دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان خواست برای شرکت در این جشنواره به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی یا معاونت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی محل تحصیل مراجعه کنند.

حیدربیگی با بیان اینکه شرایط شرکت در این جشنواره در درگاه الکترونیکی سازمان دانشجویان قابل دریافت است، گفت: زمان دقیق برگزاری این مسابقات متعاقباً اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، این نشست با حضور کارشناسان امور فرهنگی دانشگاه‌های ایلام، فرهنگیان، دانشکده‌های علوم قرآنی و سما و تعدادی از مراکز علمی‌ کاربردی استان برگزار شد./ف
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار