مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت شاهرود:
به گزارش تابناک سمنان،مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: غربی‌ها در قضیه مذاکره، «پسابرجام» را به «پسا زهر جام» تبدیل کردند و هر روز بهانه‌ای جدید می‌گیرند.
کد خبر: ۲۰۸۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ 07 April 2016

حجت‌الاسلام علی شریفی امروز با اشاره به شعار سال "اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل" با بیان اینکه آنچه در این زمینه بیان شده، شالوده و برگرفته از اسلام ناب محمدی (ص) و سیره ائمه اطهار (ع) و عمل به قرآن، معجزه پیامبر اسلام (ص) است، اظهار کرد: تحلیل‌گران می‌دانند این‌گونه خطاب کردن رهبری در شعار سال، شیوه هدایت تلویحی، اخطار ضمنی و شفافیت وضع موجود است.

وی افزود: سال اقتصاد مقاومتی به معنای صرفه‌جویی، درون‌یابی نظام و رسیدن به استقلال و خودکفایی از متن انقلاب با نیروهای انقلابی و همچنین گویا بودن فرمایش رهبری است که در سال‌های متوالی فرمودند "باید نسبت به رسیدن جایگاه خودکفایی و استقلال سیاسی و اقتصادی، جهادی عمل کرد".

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: جهاد اقتصادی، جهاد فرهنگی و جهاد علمی همان‌گونه که در میدان جنگ مبارزه می‌شود، یک نوع جهاد است و رهبری فرمودند "باید جهاد همگانی صورت گیرد".

شریفی بیان داشت: با نیروهای انقلابی، ارزشی و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید وارد میدان شد؛ اما متأسفانه افرادی در جامعه سر سوداگری، خودخواهی و غرب‌زدگی یعنی دگرباوری نه خودباوری دارند و بیگانه‌پرستی نه همدلی، هم‌وطنی و یاریگر هم بودن را ترجیح می‌دهند.

وی گفت: این افراد فقط رابطه با کشورهای غربی و امپریالیستی را دوست دارند و می‌گویند تمام مشکلات ما با وجود این کشورها برطرف می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود تصریح کرد: کسانی بودند که در دوران حضرت امام خمینی (ره) هم گفتند زمان جنگ گذشته، دوران دفع فتنه در عالم گذشته، ما کاری به این‌ها نباید داشته باشیم، لازم است با غرب کنار بیاییم و درنهایت جام زهر را به امام راحل (ره) خوراندند؛ امروز همان حرف‌ها از حلقوم کسانی بیرون می‌آید که با امام هم سر سازگاری نداشتند و بیشتر تشنه غرب بودند.

وی بیان کرد: این معلوم است که این افراد دارای منافعی بودند و هستند که غیر از راه وابستگی به غرب تأمین نمی‌شود و از این‌رو، می‌گویند دوران موشک سپری شده و زمان صلح جهانی است؛ این شعار غلط‌انداز است و ما دیدیم و می‌بینیم که غربی‌ها در قضیه مذاکره، «پسابرجام» را به «پسا زهر جام» تبدیل کردند و هر روز بهانه‌ای جدید می‌گیرند.

شریفی ادامه داد: متأسفانه کسانی در داخل با آن‌ها همگام هستند، اما رهبری هوشیار و عزیز فرمودند "بدون اتکا به ملت ایران و اقتصاد مقاومتی و نظر به درون‌گرایی خودمان و مقاومت بی‌شائبه مردم خوبمان و همچنین استفاده از نیروهای انقلابی و بسیجی و تفکر جهادی اقدامی امکان‌پذیر است؛ بدون چنین تفکری باید وابسته به غرب شویم که همان بلاهای گذشته و دوران ستم‌شاهی تکرار خواهد شد که عزت و سربلندی ملت نجیب و شریف کشورمان را به ذلت عوض کنیم".

شریفی تأکید کرد: امیدواریم کسانی که به ظاهر خود را تابع رهبری معرفی می‌کنند؛ ولی در پنهان با فتنه‌گران همکاری و همفکری دارند، خودشان را با افکار حضرت امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری وفق دهند و اطاعت و اقدام جدی و عملی داشته باشند.

وی گفت: در این صورت، خداوند متعال هم به آن‌ها کمک می‌کند و اگر بازی سیاسی داشته باشند، خداوند و روح شهیدان از آن‌ها نمی‌گذرند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار