کد خبر: ۲۰۸۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴ 09 April 2016
به گزارش تابناک یزدمدیر کل دامپزشکی یزد استان با اشاره به اجرای موفقیت‌آمیز طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز در این استان، از ضبط 4.5 تن فراورده ‌خام دامی غیر قابل مصرف در این طرح خبر داد.
دکتر "علی اکبر حدادزاده" گفت: امسال هم مطابق سنوات پیشین طرح تشدید نظارت بهداشتی با هدف اطمینان از سلامت فراورده‌های خام دامی مصرفی همشهریان و مسافران نوروزی توسط کارشناسان دامپزشکی در سراسر استان به اجرا درآمد.

وی اظهار کرد: اجرای این طرح از بیست و چهارم اسفندماه سال گذشته آغاز و به مدت 21 روز تا پانزدهم فروردین 95 ادامه یافت.

حدادزاده افزود: در این مدت تعداد 27 اکیپ نظارتی ثابت و سیار دامپزشکی از واحدهای تهیه، تولید و عرضه فراروده‌های خام دامی بازدید به عمل آورده و رعایت کلیه‎‎ی موارد بهداشتی را مورد بررسی قرار دادند که در نتیجه تعداد سه هزار و 284 مورد بازدید صورت گرفت و میزان چهار هزار و 551 کیلوگرم فراورده خام دامی غیر قابل مصرف ضبط شد.

این مقام مسئول در پایان ابراز امیدواری کرد که همشهریان از خرید هرگونه فراورده خام دامی مشکوک یا فراورده‌های عرضه شده در مراکز غیر مجاز از جمله دست‌فروشان خودداری کرده و با ارسال گزارشات تخلفات مورد مشاهده خود به شبکه‌های دامپزشکی، بازرسین بهداشتی دامپزشکی را در اجرای هر چه بهتر وظایف خود یاری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار