پیکر شهید" اصغر قضاوی " از ماموران وظیفه شناس نیروی انتظامی استان که در درگیری پلیس مبارزه با موادمخدر اصفهان با قاچاقچیان در شهرستان نایین به درجه شهادت نایل شده بود ظهر امروزتشییع شد.
کد خبر: ۲۰۹۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱ 10 April 2016

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، مراسم تشییع پیکر شهید "اصغر قضاوی" که درمبارزه با سوداگران مرگ در شهرستان نایین به شهادت رسید ، ظهر امروز با حضور مسوولان نیروی انتظامی استان اصفهان و جمعی از مردم و خانواده وی از میدان فیض به سمت گلستان شهدا برگزار شد.

همچنین استاندار اصفهان در پيامي شهادت شهيد اصغر قضاوي را به خانواده وي تسليت گفت. در این پیام آمده: درود و رحمت خداوند تبارك و تعالي بر مجاهداني كه علم رسالت و پاسداري از انقلاب را به دوش كشيده و پيروي از اباعبدالله الحسين (عليه السلام) را به شايستگي پاس داشتند و سلام بر شهيدان شاهدي كه مصداق بارز صدقوا ما عاهدو الله عليه گرديده و با خون پاك خود درخت تنومند نظام مقدس جمهوري اسلامي را آبياري نمودند.

شهادت بهترين طريق رسيدن به اوج نقطه ي انسانيت است كه نصيب مردان الهي مي شود. آناني كه براي دست يابي به شهد شيرينش از لذايذ دنيوي مي گذرند و جان خويش را تسليم حق مي كنند تا راه هاي افلاك را بهتر از زمين فراگرفته و آسماني گردند. آنان كه سعيدند و به سعادت رسيدند چرا كه شهيدند و شهادت را از آن خود كردند تا در محضر الهي روزي خور خوان خدايي شوند.

اينجانب به عنوان استاندار و رئيس شوراي تأمين استان اصفهان شهادت دليرانه شهيد اصغر قضاوي را به محضر حضرت بقيه الله الاعظم ( روحي و ارواح العالمين لتراب مقدمه الفداء)، رهبر معظم انقلاب و خانواده محترمش تبريك و تهنيت عرض نموده و از درگاه حضرت احديت براي خانواده ي ايشان صبر جميل خواهانم. اميد است همه ما از ادامه دهندگان راه شهداء باشيم.

به گزارش ایسنا، در درگیری پلیس مبارزه با موادمخدر اصفهان با قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان نایین یکی از مامورین  وظیفه شناس نیروی انتظامی استان به درجه شهادت نایل شد. در این درگیری دو نفر از قاچاقچیان مجروح و پنج نفر دستگیر و مقدار 527 کیلوگرم مواد مخدر از قاچاقچیان کشف شد.

کارمند پاسدار شهید"اصغر قضاوی" متولد سال 1347  بوده و به مدت 28 سال در نیروی انتظامی مشغول خدمت بوده است . ثمره  عمر پر برکت این شهید  دو فرزند پسر 20  و 13 ساله است. وی مدتی در جبهه حضور داشته و از جانبازان دوران دفاع مقدس نیز بود.

از خصوصیات اخلاقی شهید قضاوی می توان به خوشرویی ، جدیت و متعهد بودن در کار ، توجه ویژه به نماز اول وقت ، احساس مسیولیت ، خیر خواهی و دستگیری از مستمندان  و افراد بی بضاعت یاد کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار