فرماندار ملكشاهي گفت: تحقق شعار سال تحت عنوان اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل نيازمند همكاري، مشاركت و همدلي تمامي دستگاه ها و نهادهاي نظامف مردم و مسئولان است.
کد خبر: ۲۱۱۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴ 12 April 2016
فرماندار ملكشاهي گفت: تحقق شعار سال تحت عنوان اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل نيازمند همكاري، مشاركت و همدلي تمامي دستگاه ها و نهادهاي نظامف مردم و مسئولان است.

به گزارش تابناک ایلام؛حسينعلي موسوي روز سه شنبه در شوراي اداري اين شهرستان اظهار كرد: سال گذشته سال وحدت، همدلي و همزباني و عبور مردم ايران اسلامي از گردنه هاي پر پيچ و خم زياد مشكلات بود كه خروجي اين اتحاد و همدلي با وجود شيطنت بيگانگان، دستيابي به موفقيت هاي زياد، اثبات حقانيت و صداقت جمهوري اسلامي و دفاع از امنيت و اقتدار ملي بود.
وي با اشاره به موفقيت كشورمان در مذاكرات هسته اي با تكيه بر تدابير حكيمانه رهبر معظم انقلاب و توانمندي فرزندان اين آب و خاك افزود: اين موفقيت باعث تغيير ديدگاه دنيا نسبت به جمهوري اسلامي و اثبات توانمندي هاي ايران اسلامي شد.
موسوي تاكيد كرد: برگزاري دو انتخابات مهم مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري را از ديگر موفقيت هاي دولت در سال 94 است و حضور و مشاركت حداكثري مردم در اين عرصه اعتماد، رضايت و مشاركت مردم را در تعيين سرنوشت خود به دنيا ثابت كرد.
رئيس شوراي اداري شهرستان ملكشاهي با اشاره به كشيده شدن انتخابات در حوزه انتخابيه اصلي ايلام به دور دوم يادآور شد: آمادگي كاملي براي برگزاري اين مرحله از انتخابات در اين شهرستان وجود دارد و مردم نيز آماده اند با حضور گسترده و انتخاب آگاهانه خود حماسه ديگري خلق كنند.
شهرستان 25 هزار نفري ملكشاهي در 35 كيلومتري ايلام قرار گرفته است اين شهرستان همراه با شهرستان هاي ايلام، ايوان، چرداول، مهران و سيروان در قالب حوزه انتخابيه ايلام داراي دو كرسي نمايندگي در مجلس شوراي اسلامي است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار