مردم ولایتمدار چالوس و نوشهر با حضور گسترده خود با دومین شهیدمدافع حرمدر چالوسوداع كردند .
کد خبر: ۲۱۱۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸ 13 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، در حالی كه بیش ار دو روز از خبر شهادت "حسین بواس" در دفاع از حرم حضرت زینب (س) می گذرد، پیكر این شهید بزرگوار به چالوس رسید و مردم شهید پرور منطقه با پیكر وی در حسینیه جوادالائمه دانشکده علوم و فنون دریایی چالوس وداع كردند

در این مراسم كه بعد از نماز مغرب و عشاء وبا حضور انبوه مردم شهیدپرور نوشهر، چالوس، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و هم‌رزمان شهید برگزار شد، چشمان به اشك نشسته حاضرانتجدید میثاقی دوباره را با شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافعان حرم بست.

در این مراسم خیل انبوه مردم شهید پرور شهرستان‌های نوشهر، چالوس و شهرهای مجاور در غرب مازندران پس از نماز مغرب و عشاء در حسینیه جوادالائمه دانشکده علوم و فنون دریایی چالوس گردهم آمدند تا با دومین شهید مدافع حرم از شهرستان چالوس وداع کنند.

فضای حسینیه با ندای «یا حسین»، «یا زینب» و «یا علی» عطرآگین شدتا اینکه پیکر پاک و مطهر شهید «حسین بواس» بر فراز دستان مردم ولایت‌مدار نوشهر، چالوس و حومه وارد حسینیه جوادالائمه دانشکده علوم و فنون دریایی چالوس شد.

پدران شهدای مدافع حرم «مصطفی شیخ الاسلامی» و شهید مدافع امنیت «میثم ملایی» نیز با حضور در محل استقرار پیکر شهید «حسین بواس» ضمن نثار گل، با خانواده این شهید ابراز همدردی کرده و شهادت فرزندشان را تسلیت و تبریک گفتند.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار