بسته ویژه خبری تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۲۱۲۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۰ 14 April 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان 
از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.



واکنش جماران به روزنامه جوان: حتی دشمنان نظام و امام چنین بی انصاف نیستند


سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - پایگاه اطلاع رسانی جماران در واکنش به انتشار یادداشتی با عنوان " حصر ارزش، حصر ضد ارزش! آقای کروبی!" در روزنامه جوان خواستار اقدام بایسته قوه قضاییه و وزارت ارشاد با این روزنامه شد.

بخش هايي از پاسخ اين سايت را در ادامه بخوانيد:

**در فضای فتنه ایجاد شده که آلوده به انواع بداخلاقیها و غرض ورزیهای سیاسی است، انتظار اخلاق و انصاف و عدالت داشتن نوعی خود فریبی و امری بیهوده است، اما نه تا این اندازه که نشریه ای از پول بیت المال و مشهور به تشکیلاتی ارزشی چنین ضد ارزشها را ترویج کند و با آوردن مطالب خلاف واقع  و نسبتهای ناروا به تطهیر حتی منافقین آدم کش و اعمال تأیید شده توسط ساواک در قبل از انقلاب بپردازد و فضای انباشته از طهارت و صداقت چندساله اول انقلاب را متهم کند و با لحنی تمسخر آمیز  امام راحل با آن توجهات اسلامی _ انسانی و با آن عدالت و رأفتهای مثال زدنی را زیر سؤال ببرد و به طور قطع و یقین برای دشمنان این نظام و انقلاب خوراک اتهام زنی جدید فراهم آورد.

**غرض مقایسه وضع کروبی با دیگران و یا قضاوت در این باب نیست، اما برای اثبات یک موضوع این چنینی چه لزومی دارد که نظام جمهوری اسلامی را به لجن بکشیم و این چنین خوراک تبلیغاتی برای دشمن فراهم آوریم؟  این حرف چه معنی دارد که: "اگر در آن دوران طلایی بودید، با چند کلمه فرمان همه‌تان را آویزان می‌کردند." ؟ این چند کلمه فرمان را چه کسی صادر می کرد ؟ چند بار اتفاق افتاد؟ آیا برای همین افرادی که نام بردید چنین حادثه ای رخ داده است؟ آیا متوجه هستید که چه کسی را متهم میکنید و به تطهیر چه کسی پرذاخته اید؟ آیا در این وانفسای اسلام هراسی و هنگامه بدترین و ناجوانمردانه ترین حملات به تشیع و سمبل راستین آن یعنی خمینی کبیر ، این تهمتها بهترین دستمایه برای آن همه پستی و رذالت نخواهد شد؟

**یقینا شما با این اتهام زنیها باور ندارید که: « راه امام راه ما، هدف او هدف ما و رهنمود او مشعل فروزنده ما است» و یقینا این ره که تو می روی به نا کجا آباد است. راستی اگر قلم را به دست دشمنان قسم خورده امام راحل و نظام جمهوری اسلامی داده بودند، این چنین بی حرمتی و بی انصافیهائی صورت می گرفت؟ و...

** با این اوصاف حق این است که مسئولان ذیربط ، به ویژه قوه محترم قضائیه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت دفاع از امام و نظام جمهوری اسلامی و نیز موسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی(س) به دفاع از حیثیت رهبری آن عزیز سفر کرده اقدام بایسته صورت دهند تا دیگر شاهد این چنین بی پروائیهائی برای لطمه زدن به اعتبار نظام اسلامی و تاریخ انقلاب نباشیم.



مهمان ویژه این هفته «دورهمی» لو رفت

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «دورهمی» در هفته جاری با حضور چند چهره مطرح انجام می شود.

مجموعه تلويزيوني «دورهمي» این روزها با حضور تماشاگران در دکور اصلی پروژه در حال تصویربرداری است و مونتاژ نیز به طور همزمان انجام می شود. در قسمت جمعه شب این برنامه بهنام صفوی به عنوان مهمان ویژه حضور خواهد داشت.

برنامه پیش از این میزبان چهره هایی چون جمشید مشایخی، علی پروین، بهنام صفوی، سروش صحت، مهراوه شریفی نیا، امیر آقایی، نیما فلاح، سحر ولدبیگی، برزو ارجمند، فرمان فتحعلیان، شبنم مقدمی، رضا یزدانی، علی زندوکیل، امیریل ارجمند، یاسمینا باهر و... شده است.

«دورهمی» جمعه ها و شنبه شب ها ساعت 23 شب روی آنتن شبکه نسیم می رود.ثبت نام مخاطبان برای حضور در این برنامه نیز از طریق سایت برنامه در حال انجام است. به گفته حمید رحیمی نادی یکی از تهیه کنندگان این پروژه، برخلاف اعلام یک سایت خبری که در اقدامی غیرحرفه ای نام مهراب قاسم خانی را به عنوان کارگردان ذکر کرده بود، قاسم خانی به هیچ وجه کارگردان این پروژه نیست و کار به صورت کاملاً گروهی مقابل دوربین می رود.

مهران مديري، سيامك انصاري، شقايق دهقان، اليكا عبدالرزاقي، محمد نادري، مهران رنج بر و اميرمهدي ژوله بازیگران اصلی این مجموعه هستند.این مجموعه در سه نوبت تکرار می شود. عوامل اصلی این پروژه عبارتند از: تهیه کنندگان: هاشم رضایت، حمید رحیمی نادی، طراح صحنه و دکور: مهدی هاشمی، طراح گریم: ایمان امیدواری، طراح لباس: پیام حسین سوری، مشاور رسانه ای: امین اعتمادی، عکاس: مهراد اصلان زاده، سایت: علی رشیدی.



واکنش بخش رسانه‌ای تیم ملی به اظهارات قلعه‌نویی

در پی اظهارات سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز مبنی بر تعطیلی یک ماهه لیگ برتر به خاطر دو بازی رسمی تیم ملی در مسابقات انتخابی جام جهانی بخش رسانه ای تیم ملی توضیحاتی ارایه کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این توضیح آمده است: اردوی نهایی تیم ملی جهت انجام دو دیدار رسمی در رقابتهای انتخابی جام جهانی 2018 پس از پایان وظایف باشگاهی بازیکنان تراکتورسازی، سپاهان و ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین حضور بازیکنان لژیونر، 72 ساعت پیش از دیدار برابر هند از دوم فروردین تشکیل شد و این اردو به مدت هشت روز به منظور انجام دو دیدار رسمی در چارچوب رقابتهای رسمی فیفا به طول انجامید و بر خلاف اظهارات مطرح شده اردوی تیم ملی یک ماهه نبود و تیم ایران همچون سایر کشورهای درگیر در مسابقات انتخابی جام جهانی، راهی به جز تمکین از تقویم فیفا نداشت بنابراین از مربیان انتظار می‌رود در اظهارنظرهای خود جانب انصاف را رعایت کنند.

به گزارش فارس، در حالی چنین بیانیه‌ای از سوی بخش رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به صحبت های قلعه‌نویی منتشر شده که اردوی تیم ملی برای دو دیدار با هند و عمان به صورت دو مرحله ای برگزار شده که مرحله اول آن با حضور بازیکنان داخل و از 24 اسفندماه سال 94 برگزار شد و همین اردوی مرحله اول باعث شد تا رقابت های لیگ برتر به مدت 10 روز در پایان سال تعطیل شود.

 

هشدار ظریف به سعودی ها: عبرت بگیرید

وزیر خارجه ایران در واکنش به تلاش‌های مخرب سعودی‌ها در استانبول علیه ایران و حزب‌الله، سرنوشت وزیر خارجه رژیم بعث عراق را به مقامات سعودی یادآور شد و این گونه اقدامات را باعث خشنودی تل‌آویو خواند.


*هشدار ظریف به سعودی‌ها:ببیند الان طارق عزیز کجاست؟

خبرنگار فارس مطلع شد که محمدجواد ظریف در نشست روز گذشته (سه‌شنبه) در استانبول در واکنش به طرح چهار بند ضد ایرانی و یک بند علیه حزب الله لبنان در پیش‌نویس اعلامیه اجلاس سران که از سوی عربستان سعودی و با حمایت برخی از همپیمانانش ارائه شده بود، این اقدام را برخلاف روح همبستگی اسلامی و در راستای منافع رژیم صهیونیستی خوانده و نسبت به عواقب این رویکرد مخرب هشدار داده است.

ظریف با اشاره به تجربه سوء استفاده ابزاری از سازمان همکاری اسلامی در دوران جنگ تحمیلی صدام علیه ایران عنوان کرده است: در آن مقطع آقای طارق عزیز وزیر خارجه وقت عراق، بندهایی ضد ایرانی را با حمایت تعداد معدودی از کشورهای منطقه به تصویب می‌رساند، اما ما اعتنایی به این رویکردهای ضد ایرانی نمی‌کردیم. باید از گذشته درس عبرت گرفت، ببینید الان طارق عزیز کجاست؟

رئیس دستگاه دیپلماسی با طرح این سؤال که چرا برخی کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی همان سیاست‌های شکست خورده را تجربه می‌کنند، درباره محکوم کردن حزب الله لبنان نیز اظهار داشته است: این اقدام تنها باعث خشنودی رژیم صهیونیستی و تشویق آن می‌شود.

به گزارش فارس، ظریف در سخنرانی خود در این نشست نیز ضمن تاکید بر اینکه اجلاس سران باید به دنبال تقویت وحدت اسلامی باشد، عنوان کرد: مشکلات و اختلافات بین کشورها باید از طریق گفت‌وگوهای دوجانبه حل شود نه اینکه مسائل دوجانبه را به نشست‌های چند جانبه کشاند.

*همواره بهبود روابط با کشورهای همسایه و اسلامی را با اولویت دنبال کرده‌ایم

وی ضمن اشاره به بهانه جویی‌های عربستان سعودی جهت سوء استفاده از حادثه حمله به سفارت و کنسولگری این کشور در ایران به دنبال اقدام تحریک آمیز سعودی‌ها، به محکومیت این حملات توسط ایران و برخورد جدی با مرتکبین این حادثه اشاره و تاکید کرد: علیرغم اقدامات مخرب برخی کشورهای عضو سازمان علیه ایران، ما همواره بهبود روابط با کشورهای همسایه و اسلامی را با اولویت دنبال کرده‌ایم. این در حالی است که برخی از این کشورها از صدام حسین در جریان جنگ علیه ایران حمایت کرده و در جنایات صدام علیه مردم ایران شریک بودند.

براساس اخبار رسیده، هیأت عربستان در اجلاس با همراهی تعدادی از کشورها مانع از باز شدن بحث در خصوص این بندهای اعلامیه سازمان شده‌اند.

لازم به ذکر است پیش نویس سند فوق الذکر در جریان نشست کارشناسان ارشد کشورهای عضو در اسفند ماه سال گذشته در جده تدوین شده و هیات رسمی کشورمان به دلیل عدم اعطای روادید از سوی دولت عربستان امکان حضور و مشارکت در این نشست را پیدا نکرده بود.

براساس این گزارش، تصویب بندهای ضد ایرانی و ضد حزب الله لبنان نشان دهنده سوء استفاده ابزاری عربستان و برخی کشورهای همسو از سازمان همکاری اسلامی برای اهداف سیاسی مخرب خود می‌باشد که تنها باعث تضعیف جایگاه سازمان در عرصه بین‌المللی و از بین رفتن اعتبار آن نزد افکار عمومی در جهان اسلام و ایجاد و گسترش تفرقه بین کشورهای اسلامی می‌شود.

قرار است نشست سران فردا و پس فردا (پنجشنبه و جمعه 26 و 27 فروردین ماه) در استانبول برگزار و حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان نیز دقایقی قبل برای شرکت در این نشست راهی استانبول شد.



خندوانه تبدیل به تاتامی جودو شد!

ورزش > دیگر ورزشها - اهالی جودو امشب میهمان رامبد جوان بودند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اعضای تیم ملی جودو به همراه سرمربی و مدیر تیم ملی و تعداد زیادی از جودوکاران امشب میهمان برنامه خندوانه بودند و درباره این رشته ورزشی به گفت و گو پرداختند. بخش جذاب این برنامه وقتی بود که سرمربی تیم ملی جودو چندین فن از این رشته ورزشی را روی رامبد جوان پیاده کرد. تیم ملی جودو در حال حاضر در تورنمنت ازبکستان است و مسابقات مهمی برای کسب سهمیه المپیک دارد.

این در حالیست که حامی مالی برنامه خندوانه یعنی *780# به تازگی سامانه هواداری فدراسیون جودو را هم راه اندازی و به دیگر فعالیت هایش اضافه کرده است و برای شاد کردن هواداران جودو در کنارشان هستند. شعار این اسپانسر این است كه دوست دارند شریك شادی مردم باشند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار