مدیرمرکز خدمات حوزه های علمیه زنجان، از شرکت بالغ بر ۵۵۰ نفر در آزمون حوزه علمیه این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۱۲۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴ 16 April 2016
حجت الاسلام ترابعلی صبری نیا در گفتگو با مهر به آزمون روز جمعه حوزه علمیه استان زنجان اشاره کرد و افزود: در این آزمون که در حوزه علیمه امام صادق(ع) برگزار شد بیش از ۵۵۰ نفر در پایه نهم، دیپلم و سیکل شرکت کردند. 

وی بیشترین شرکت کنندگان در این آزمون به تعداد ۲۰۰ نفر را با مدرک دیپلم بیان کرد و افزود: ۲۵۰ نفر که نمره قابل قبول را کسب کنند به مصاحبه راه خواهند یافت. 

مدیرمرکز خدمات حوزه های علمیه استان زنجان با بیان اینکه پذیرفته شدگان نیمه اول خردادماه در مصاحبه ورودی شرکت می کنند، تصریح کرد: حوزه های علمیه نیازمند توجه ویژه دولت هستند چرا که این مهم توسعه فرهنگی استان را به دنبال دارد.

صبری نیا از فعالیت پنج حوزه علمیه در شهرستانهای ابهر، هیدج، ماهنشان،قیدار و زنجان خبر داد و گفت: زنجان استانی فرهنگی است و عالمان و فرهیختگان و نخبگان علمی و مذهبی فراوانی دارد.

وی تصریح کرد: درحال حاضر فعالیت های فرهنگی و دینی در حوزه های علمیه استان زنجان با جدیت پیگیری می شود و استقبال خواهران و برادران هم از این حوزه ها بسیار مطلوب است. 

مدیرمرکز خدمات حوزه های علمیه استان زنجان افزود: حضور بانوان در حوزه های علمیه باعث ارتقای ارزش های دینی در خانواده ها می شود و در این راستا باید حضور بانوان هم در حوزه های علمیه تقویت شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار