کد خبر: ۲۱۴۴۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷ 18 April 2016
به گزارش تابناک یزد، نمایشگاه فرهنگی مذهبی عکس، شامل تصاویری از آداب عزاداری امام حسین(ع) به مدت چهار روز در فروردین ماه سالجاری، در کاخ موزه آلمان برگزار شد و مورد استقبال بی نظیر بازدیدکنندگان قرار گرفت.

در این نمایشگاه ۲۵ قطعه عکس از عکاسان برتر ایران در معرض دید بازدیدکنندگان قرارگرفت که 2 اثر آن از آثار مهدی دهقانی عکاس برجسته اشکذری بود.

درکارنامه فرهنگی هنری این هنرمند که پیش‌ از این نیز افتخارات دیگری برای استان مان به ارمغان آورده است، آثاری همچون چاپ چندین عکس در مجله تخصصی چیدمان، برگزاری ۷ دوره نمایشگاه انفرادی عکس، حضور در چندین نمایشگاه گروهی منتخب عکاسان استان در عکاسی از جاذبه‌های گردشگری استان البرز، کسب رتبه نخست دوسالانه ملی عکس با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی، کسب رتبه نخست جشنواره سراسری مدرسه عشق، کسب رتبه نخست چهارمین جشنواره ملی عکس بنیاد ایران‌شناسی، عکاس چندین فیلم داستانی و... را می‌توان مشاهده نمود.

آثار هنرمند یزدی در «موزه وایمار آلمان» +عکس

این هنرمند خوش‌ ذوق از به پایان رسیدن مجموعه عکس‌های کویر خود (که از شاهکارهای این هنرمند به حساب می‌آید)  خبر داد و گفت در صورت حمایت مالی اسپانسر آماده به نمایش درآوردن این آثار می‌باشد.

آثار هنرمند یزدی در «موزه وایمار آلمان» +عکس آثار هنرمند یزدی در «موزه وایمار آلمان» +عکس

به گزارش اشکذرخبر، گفتنی است این نمایشگاه با هدف معرفی مکتب عاشورا در شرایطی که در دنیا گرایشی روزافزون به اسلام وجود دارد، برپا شد و تلاش شد تا با معرفی جاذبه‌های فرهنگ دینی و مذهبی، گردشگران اروپایی را به استان یزد جذب کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار