مدیرکل راه و شهرسازی همدان از لغزنده بودن تمامی راه‎های استان همدان خبر داد و گفت: تردد در جاده‌های همدان نیازمند رعایت قوانین و احتیاط است.
کد خبر: ۲۱۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴ 12 April 2015
مدیرکل راه و شهرسازی همدان از لغزنده بودن تمامی راههای استان همدان خبر داد و گفت: تردد در جاده‌های همدان نیازمند رعایت قوانین و احتیاط است.

به گزارش تسنیم محمد رودباری با اشاره به اینکه بارش باران در استان همدان آغاز شده است، اظهار داشت: در حال حاضر تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان در حال انجام است و هیچ مشکلی در راههای همدان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه محورهای مواصلاتی استان همدان به سبب بارندگی لغزنده است، افزود: با توجه به اینکه براساس اعلام هواشناسی، امروز در استان همدان بارش ادامه دارد نیاز است تا رانندگان خودروها موارد ایمنی را رعایت کنند.

رودباری با اعلام اینکه خوشبختانه تاکنون حادثهای در سطح راه‌های استان همدان نداشته‌ایم، تصریح کرد: با توجه به اینکه هوای استان همدان سرد شده است نیاز است تا مردم وسایل لازم را به همراه داشته باشند تا در طول راه‌ها دچار مشکل نشوند.

وی درباره وضعیت گردنه‌های استان همدان نیز گفت: تردد در تمامی گردنه‌های استان همدان در حال انجام بوده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد، تنها نیاز است تا رانندگان در این مناطق موارد ایمنی و قوانین را رعایت کنند تا دچار مشکل نشوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به اینکه طرح راهداری زمستانی روز ۱۵ فروردین ماه به اتمام رسیده است، گفت: در این طرح بیش از ۲۴۰ پایگاه راهداری زمستانی در استان همدان فعال بود و در ایام زمستان و نوروز خدمات مناسبی به مردم ارائه دادند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ پایگاه راهداری در استان همدان فعال نیست، اظهار داشت: اما در صورت نیاز و بارش برف در محورهای کوهستانی و گردنه‌های استان همدان ماشینآلات و دستگاههای موردنیاز از مراکز راهداری و ادارات استان برای ارائه خدمات به محل اعزام میشوند.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار