کد خبر: ۲۱۷۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 23 April 2016


سرپرست مركز علمي كاربردي جهاد دانشگاهي كرج از برگزاري پنجمين جشنواره روز گرافيك توسط اين مركز خبر داد.

حسين آبين روز شنبه در گفت و گو با ايرنا با اشاره به نامگذاري روزهاي دوم تا هشتم ارديبهشت تحت عنوان هفته گرافيك، گفت: مركز علمي-كاربردي جهاد دانشگاهي به عنوان دبيرخانه دائمي جشنواره گرافيك، هر ساله جشنواره گرافيك را در اين هفته برگزار مي‌كند.

وي با بيان اينكه برنامه‌هاي هفته گرافيك به دو بخش كارگاه‌هاي تخصصي و اختتاميه تقسيم مي‌شود، افزود: 9 كارگاه سه تا چهار ساعته با موضوع نشريه در طول هفته گرافيك در هنرستان هنرهاي زيبا داير خواهد شد كه از صفر تا صد چاپ يك نشريه را به شركت كنندگان آموزش مي‌دهد.

آبين با اشاره به اين نكته كه اين كارگاه‌ها با حضور چهار استاد برتر حوزه گرافيك برگزار مي شود خاطرنشان كرد: ويراستاري، طراحي جلد، صفحه آرايي، عكاسي خبري، نرم‌افزارها از مهارت‌هايي است كه در اين دوره هاي آموزشي تدريس مي شود و در پايان به شركت كنندگان گواهي‌نامه معتبر نيز اعطا مي‌شود.

سرپرست مركز علمي كاربردي جهاد دانشگاهي كرج ادامه داد: در حال حاضر برخي از دانشگاه‌ها و مراكز علمي-كاربردي در استان البرز مجري نشريه ندارند به همين دليل طبق رايزني‌هاي انجام شده، زمينه براي حضور مديران روابط عمومي مراكز مذكور در اين كارگاه‌ها فراهم شده است.

آبين با اشر به اينكه تاكنون 30 مركز علمي-كاربردي براي حضور در اين كارگاه‌ها اعلام آمادگي كرده‌اند گفت:بخش دوم جشنواره هفته گرافيك در سالن سيروس صابر اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي برپا خواهد شد.

وي با اعلام اينكه شركت در اختتاميه جشنواره هفته گرافيك براي عموم آزاد است، افزود: علاقه‌مندان مي‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر به سايت مركز علمي كاربردي جهاد دانشگاهي كرج به آدرس http://www.karaj.iastjd.ac.ir مراجعه كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار