سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری یاسوج با اشاره به راه‌اندازی این سازمان از ابتدای امسال، گفت:در راستای کاهش زباله‌های شهر یاسوج، تفکیک زباله از مبدأ، حمل صحیح و به‌موقع، دفن صحیح و بهره‌برداری از پسماندهای شهری در دستور کار است.
کد خبر: ۲۱۷۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰ 24 April 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، شهریار فرزانه عصر در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: سازمان مدیریت پسماند از ابتدای امسال در شهر یاسوج راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه قانون سازمان مدیریت پسماند در سال 83 تصویب و در سال 84 پس از انجام اصلاحاتی آیین‌نامه اجرایی آن ابلاغ شد، تصریح کرد: شهرداری یاسوج در سال‌های قبل مجوز تأسیس این سازمان را نداشت تا اینکه سال گذشته با پیگیری‌های انجام شده مجوز تأسیس این سازمان اخذ و امسال راه‌اندازی شد.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری یاسوج در مورد نحوه حمل و جمع‌آوری زباله در شهر یاسوج افزود: زباله‌های محلات شهر یاسوج در دو نوبت روزهای زوج و فرد حمل و زباله‌های مرکز شهر نیز روزانه حمل می‌شود.

فرزانه با بیان اینکه گشت‌هایی به صورت شبانه‌روزی حمل زباله در شهر یاسوج را پیگیری می‌کنند، عنوان کرد: تاکنون به‌ندرت گزارشی مبنی بر عدم حمل زباله به این سازمان ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه روزانه بیش از 120 تن زباله در شهر یاسوج تولید، حمل و دفن می‌شد که کار غیرعلمی و غیرتخصصی بود که به قسمت های مختلف شهرداری محول می‌شد، تصریح کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری یاسوج در راستای فرهنگ بهینه‌سازی دفن زباله و ساماندهی جایگاه دفن زباله راه‌اندازی شد.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری یاسوج ابراز کرد: ساماندهی پسماند شهرستان بویراحمد در دستور کار این سازمان است.

فرزانه اظهار کرد: در راستای کاهش زباله، تفکیک زباله از مبدأ، حمل صحیح و به‌موقع، دفن صحیح و بهره‌برداری از پسماندهای شهری به منظور بحث تولید کمپوست این سازمان برنامه‌هایی را در دستور کار دارد.

وی گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده حداکثر تا پایان سال 95 خروجی مطلوب را به شهروندان یاسوجی گزارش دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار