نماینده مردم قم در مجلس:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بابیان این‌که برجام تاکنون نتیجه ملموسی نداشته است، گفت: آقایان دولتی به جای پاسخگویی هرروز مصاحبه می‌کنند و وعده می‌دهند.
کد خبر: ۲۱۸۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۳ 25 April 2016
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا آشتیانی با اشاره به سالروز واقعه طبس، اظهار داشت: جریان طبس حادثه‌ای که در پی دستگیری جاسوسان آمریکایی در ایران به وجود آمد که امام خمینی (ره) آن را انقلاب دوم نامید، نشان‌دهنده امداد الهی برای حفظ نظام بوده است.

وی ادامه داد: در این واقعه استکبار تصمیم گرفت که این جاسوسان را آزاد کند و تشکیلاتی فرستاد که به حمدالله خداوند بلای آسمانی فرستاد تا این‌ها را زمین‌گیر کرد.

آشتیانی افزود: واقعاً دست غیبی پشت این حادثه بود و خداوند کمک کرد تا به حمدالله این 37 سال را با همه توطئه‌هایی که آمریکایی‌ها داشتند، پشت سر گذاشتیم.

وی بابیان این‌که در طی این سال‌ها خداوند روزبه‌روز، عزت انقلاب، امام و رهبر گران‌قدر انقلاب را بالابرده است، ابراز داشت: به حمدالله انقلاب اسلامی ایران به بسیاری از کشورهای اسلامی صادرشده و هم‌اکنون در اوج قدرت خودش قرار دارد.

نماینده مردم قم در مجلس نهم تصریح کرد: در بحث برجام اگر آن 9 شرطی که مقام معظم رهبری تأکید داشتند به درستی عمل می‌شد نتیجه عمل بسیار بهتر از این بود علاوه بر این باید کسانی باشند قدم به قدم رفتارهای طرف مقابل را دنبال کنند چون ما اعتمادی به آمریکا نداریم.

وی با اشاره به تشکیل کمیته نظارت بر برجام، گفت: گروهی که قرار شد اجرای برجام را پیگیری بکنند به نظر می‌رسد تابه‌حال به جد دنبال اجرای تعهدات طرف مقابل نبوده‌اند و هر جا کوتاهی از طرف مقابل انجام شد در برابر آن نایستادند.

وی ادامه داد: شواهد موضوع نشان می‌دهد که پیگیری‌های به صورت جدی نبوده و درواقع پیگیری‌ها آن طوری که باید و شاید نبوده است.

آشتیانی افزود: این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران تمام اقدامات لازم را انجام داد به طوری که در نیروگاه آب سنگین اراک همان کاری که توافق شده بود انجام شد، در فردو هم ما به تعهدات خودمان عمل کردیم اما در مقابل غربی‌ها روزبه‌روز توطئه می‌کنند.

وی به دیدار اخیر وزرای خارجه ایران و آمریکا اشاره کرد و گفت: باید ببینیم نتیجه دیدار اخیر وزرای خارجه کشورمان با آمریکا در روزهای اخیر به کجا خواهد رسید اما به‌طورکلی اطمینانی به غرب نیست که برجام را عملی کنند.

نماینده مردم قم در مجلس نهم تصریح کرد: با این حال آقایان دولتی هرروز مصاحبه می‌کنند و وعده می‌دهند، درحالی‌که برجام تاکنون نتیجه ملموسی نداشته است.

وی ادامه داد: اخیراً هم 2 میلیارد دلار از پول ملت را به غارت بردند و این آقایان نسبت به این کاری که آن‌ها کردند منفعل عمل می‌کنند و قاطع برخورد نمی‌کنند درحالی‌که یک دزدی و سرقت آشکار  صورت گرفته است.

آشتیانی خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت با تمام توان در برابر این‌ها ایستادگی کند و نباید مقابل دشمن کوتاه بیاییم بلکه باید با شناخت کامل با آن‌ها برخورد کنیم.

منبع: قم فردا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار