گروه مناطق: شهرداری منطقه 13 همزمان با هفته پاک ، ده ها برنامه مختلف با محوریت کاهش پسماند در محدوده این منطقه اجرایی کرد.
کد خبر: ۲۱۸۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲ 25 April 2016
هادی ذاکری ، شهردار منطقه 13 از پاکسازی نمادین خیابان شهرستانی در ناحیه یک خبر داد و گفت : ضمن استقرار عوامل انسانی و خودروی جمع آوری ،  کیسه مخصوص پسماند توزیع می شود.

وی  با اشاره به استقرار غرفه های فرهنگی به مناسبت هفته زمین پاک تصریح کرد: در این غرفه ها خدمات مختلفی با برگزاری مسابقات نقاشی ، توزیع کیسه بروشور ، و.. در فلکه دوم نیروی هوایی ، بوستان دانش آموز ، بوستان پیروزی و خیام ارائه می شود.

شهردار منطقه با اشاره به تشکیل زنجیره انسانی در بوستان فلکه دوم نیروی هوایی گفت: با آماده سازی و هماهنگی صورت گرفته ، با تشکیل زنجیره انسانی بیانیه روز زمین پاک قرائت و برورشور و کیسه مخصوص توزیع شد.

وی با بیان اینکه کارگاه  های اموزشی پسماند در سراهای محله برگزار می شود تصریح کرد: با هدف آشنایی شهروندان با کاهش خسارت های زیست محیطی و ایجاد صنایع پاک و در ادامه اجرای طرح کمپین اسمان آبی زمین پاک ، کارگاه آموزشی پسماند توسط آموزشگران اداره سلامت در سراهای محلات برگزار می شود.

ذاکری به پاکسازی بوستان جنگلی سرخه حصار اشاره کرد و اظهار داشت: پسماند های خشک توسط شهروندان جمع آوری و کیسه های بازیافت و بروشور توسط عوامل بازیافت توزیع شد.
وی با اشاره به زنگ بازیافت و سخنرانی آموزشی  در مدارس شهدا و زراعتکار خاطر نشان کرد: ضمن استقرار مخازن و همچنین توزیع بروشور، کیسه های آبی و اقلام تشویقی بین  دانش اموزان  توزیع شد.

جمع آوری کاغذ و  کتاب، اجرای مسابقات با محوریت سلامت و کاهش پسماند، مسابقات با موضوع مدیریت پسماند، اجرای نمایش خیابانی از دیگر برنامه های اجرایی شهرداری منطقه در هفته زمین پاک است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار