پزشکیان نیامد
به گزارش تابناک تبریز، مراسم سخنرانی دکتر محمد رضا عارف در جمع حامیان لیست امید برگزارشد.
کد خبر: ۲۱۸۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰ 25 April 2016
به گزارش تابناک تبریز، مراسم سخنرانی دکتر محمد رضا عارف در جمع حامیان لیست امید  برگزارشد.
عارف سخنران اصلی همایش اصلاح طلبان استان,حرف خود را با تمجید آذربایجان آغاز کرد و گفت:آذربایجان سرزمین سرداران جهاد علمی و سرزمین نقاط عطف تاریخ است و نقش جوانان در همه ی حماسه ها  از جمله انتخابات هفتم اسفند بی بدیل خواند .
عارف با عذرخواهی از شهرستانهای که به علت کمبود وقت نتوانست به آنها سفر کند یاد آور شد و افزود:در دو استان مجاور اردبیل و آذربایجان غربی و شهرستانهای شبستر و مراغه نتوانستم حضور یابم و از اینجا از مردم آنها معذرت می خواهم.

رییس سیاست گذاری اصلاح طلبان کشور  سخن خود را با یاد شهید  مدافع حرمی که فضای شهر تبریز را مزین کرده آغاز کرد و افزود:شما آذربایجانی ها حماسه 24 خرداد سال 92 را با انتخاب حسن روحانی خلق کردید.
وی با یاد آوری انتخابات ریاست جمهوری یازدهم اذعان داشت و گفت :جوانان کشور  در فضای سکوت و ساکن آن زمان با انگیزه و تلاش خود,بزرگان اصلاحات را به دنبال خود به صحنه آوردند و گفت انشالله با امید راه را می دهیم.
این عضو تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد:ما در برجام دو  هدف داشتیم یکی لغو تحریم های ظالمانی که علیه کشور صادر شده  بود و دیگری به رسمیت شناختن حق غنی سازی بود که به هردوی این اهداف رسیدیم.
عارف گفت:پیروزی لیست امید در هفت اسفند منشا اش تغییر نگرش در جوانان کشور بود.زیرا این ملت مجلسی می خواهند که پاسدار و خواهان مطالبات مردم باشد و مجلسی که با  فساد بصورت گسترده مبارزه کند
وی تصریح کرد:مجلسی که ما می خواهیم باید دغدغده اشرفع  بیکاری و مخصوصا بیکاری قشر تحصیلکرده ها باشد.
عارف یاد آور شد:خیلی چیزها از جمله آسیب های اجتماعی همچون افزایش طلاق و افزایش سن ازدواج و اعتیاد,دل مردم را به رنج می آورد.
عارف با اشاره به پیروزی اصلاح طلبان در هفت اسفند گفت:خوشحال هستیم شعار ما امید و آرامش  و رونق اقتصادی است
زیرا ما بر این باور هستیم می توانیم رونق اقتصادی ایجاد کنیم.
 
عارف گفت:مجلسی می خواهیم هم گام و همراه دولت باشد تا بتواند گام های اساسی برای پیشرفت برداریم و برای رسیدن به مجلس اصلاح طلب هیچ راهی جز وحدت نداریم و خوشبختانه برای اولین بار توانستیم به وحدت برسیم.
رفتار تبریز در صد سال اخیر الگوی برای کل ایران بوده است و امروز افتخار می کنم که افراد شایسته و لایق و درد آشنای مردم در لیست امید جمع کردیم.
منتخب مجلس دهم در تهران افزود:ما به دنبال تغییر هستیم و می خواهیم تا اکثریت قوی مجلس اصلاح طلب باشد تا بتوانیم برنامه های خود را برای نیل به رونق اقتصادی اجرا کنیم.نمی خواهیم کشور دو سال بدون برنامه باشد و برای این هدف  در نیمه دوم منتخبان دوره دهم را گردهم می آوریم تا بتوانیم برنامه ششم توسعه را برای عقب نماندن کشور بنویسیم.
عارف در آخر گفت:از تمام آذربایجانی های می خواهم به لیست امید رای دهند تا با انتخاب9 کاندیدای  امید در این استان گام دیگری برای اعتلای ایران برداریم .

خاشیه های مراسم:
در حاشیه های همایش اصلاح طلبان استان,حضار  شعارهای زیر را سر دادند:  با  صدای کف و صدای بلند گفتند  آذربایجان بیر کلام /  لیست امید وسلام
 
آذربایجان یاتمیب, خاتمی نی آتمیب


آذربایجان وار اولسین / ایستمین کور اولسین

خاتمینی ایل ایستر/شرفلی میلت ایستر

و یکی از حاشیه های این مراسم عکس های خاتمی در دست جوانان این همایش بود.
 منتخب اصلاح در مجلس دهم,دکتر پزشکیان در این همایش حضور نداشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار