رییس هیات ورزش همگانی شیراز گفت: تیم توی ربات شیراز در لیگ سوپر تیم نمایشی مسابقات بین الملی ایران اپن 2016 موفق به کسب مدال طلای این دوره از مسابقات شد.
کد خبر: ۲۱۹۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ 26 April 2016
تابناک فارس به نقل از خبرآنلاین:هادی شهدوست شیرازی افزود: در این دوره از مسابقات که با شرکت کشورهای مختلف جهان از جمله کره، ژاپن، امریکا، ایران، هلند و انگلیس ... در تهران برگزار شد نخبگان نوجوان شیرازی توانستند با ارائه یک کار تیمی منحصربفرد به کسب عنوان قهرمانی و دریافت مدال طلای این مسابقات دست یابند.

وی تصریح کرد: در بزرگترین عرصه روباتیک کشور فرزندان پرافتخار شیراز توانستند باارایه و تبادل دستاوردهای علمی در زمینه های هوش مصنوعی و رباتیک استعدادهای خود را به رخ سایر کشورها بکشند.
وی با اشاره به استعدادهای سرشار نوجوانان و جوانان شیرازی افزود: ورزش قهرمانی نتیجه وثمره ورزش همگانی است و بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری بایستی برای ورزش جوانان وکلیه افراد فکراساسی کرد لازمه این اقدام اساسی آناست که جاذبه های ورزش رابشناسیم و تدابیر لازم برای ایجاد اشتیاق وانگیزه را اتخاذ نماییم.
رییس هیات ورزش همگانی شیراز با بیان اینکه  کشور فرانسه یک سوم آموز شمدارس رابه ورزش اختصاص می دهد افزود: درچین مدارس افراد را به صورت حرفه ای آموزش داده و از آنان قهرمانان جهان و المپیک می سازد که نتایج المپیک 2008 خودنیزبیانگرآن است .
وی در ادامه افزود: از جمله مشکلات اساسی درفرآوری ورزش همگانی عدم آگاهی اقشارجامعه، ضعف آموزش، کمبود امکانات وتجهیزات وهمچنین عدم استفاده بهینه از امکانات ورزشی دانست و افزود: با تلاش های صورت گرفته در سالهای اخیر ان شا الله امسال اقدامات و گام های موثری در این خصوص برخواهیم داشت.
گفتنی است  محمد علی مجرب، محمد مهدی شه دوست، احمدرضا جوانمردی، محمدرضا جوانمردی، امیر علی روشن، علی چابکی، برسام شامحمدی، حسین محبی، محمد سینا اسماعیلی و عرفان یزدان پناه به سرپرستی مهندس محمد حسین سترگ اعضای تیم اعزامی شیراز را تشکیل می دهند.
یازدهمین دورهازمسابقات سالانه بینالمللی ربوکاپ آزادایران در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردید.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
mehrit
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
طرح روبات دزدی از ربات دیدبان یعنی همان ربات ما بوده است که سال گذشته (2015) در مسابقات شرکت داده شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار