رییس هیات بسکتبال آذربایجان‌شرقی تغییر کرد.
کد خبر: ۲۱۹۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 26 April 2016
 مجمع انتخاباتی هیات بسکتبال استان، صبح امروز (سه شنبه) با حضور رییس فدراسیون بسکتبال، دبیر فدراسیون و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان، در محل کنفرانس‌های این اداره برگزار شد که در پایان، "مرتضی آبدار" با کسب 13 رای از مجموع 17 رای مأخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید هیات بسکتبال آذربایجان‌شرقی انتخاب شد.

مرتضی آبدار و کریم پاداش و یعقوب احمدزاده کاندیدای احراز این پست بودند که در این بین یعقوب زاده به نفع آبدار انصراف داد و رای گیری بین دو کاندیدای دیگر برگزار شد.

از سوابق آبدار رئیس جدید هیات بسکتبال آذربایجان‌شرقی می‌توان به قهرمانی در پرتاب دیسک جانبازان و معلولین و همچنین حضورش در هیات مدیره سازمان ورزش شهرداری تبریز اشاره کرد.

در این مجمع، محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال انتخاب آبدار را به وی تبریک گفته و به خاطر تعویض چندباره انتخابات هیات از جامعه ورزش آذربایجان‌شرقی عذرخواهی کرد.

وی از کریم پاداش، رییس سابق هیأت بسکتبال استان، به عنوان مشاور در فدراسیون بسکتبال استفاده خواهد کرد.

مشحون همچنین از ارگان‌های ورزش آذربایجان‌شرقی خواستار حمایت از بسکتبال و جوانان علاقمند به این رشته در استان شد.

مرتضی آبدار رئیس جدید هیات بسکتبال آذربایجان شرقی نیز پس از انتخابش با بیان اینکه تلاش این هیات در راستای اجرای برنامه‌های فدراسیون خواهد بود، فعال سازی کمیته‌های استعدادیابی، مربیان، پیشکسوتان و بانوان را در رئوس برنامه‌های خود معرفی کرد.

وی در ادامه از برگزاری جلسات مشورتی با پیشکسوتان و صاحب نظران بسکتبال استان به صورت ماهیانه برای تقویت این رشته ورزشی در آذربایجان‌شرقی خبر داد.

گفتنی است؛ در پایان این مجمع، رفیقی رئیس هیات بسکتبال سراب به نمایندگی از هیات‌‌های شهرستان‌ از زحمات 16 ساله پاداش در ریاست هیات بسکتبال آذربایجان‌شرقی قدردانی کرد/ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار