با حضور رئیس فدراسیون بسکتبال و با برگزاری مجمع انتخاباتی «نورالدین افغانی اصل» به عنوان رئیس جدید هیئت بسکتبال استان اردبیل معرفی شد.
کد خبر: ۲۱۹۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷ 26 April 2016

به گزارشخبرنگار مهر،مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل عصر سه‌شنبه در مجمع انتخاباتی هیئت بسکتبال اردبیل گفت: نبود اسپانسر و حضور نداشتن در عرصه باشگاه‌داری ضعف‌های قابل‌توجه بسکتبال استان است.

ایوب بهتاج تصریح کرد: بسکتبال استان طی چند سال اخیر شاهد افت قابل‌توجه بود و دلیل آن به عدم هماهنگی نیروها برمی‌گردد.

وی افزود: انتظاراتی که از بسکتبال استان می‌رود طی سال‌های اخیر محقق نشده است و با توجه به استعدادهای مطرح در بسکتبال استان انتظار می‌رود این رشته ورزشی روند رو به رشدی اتخاذ کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به راه‌اندازی خانه بسکتبال در شهرستان خلخال، اضافه کرد: هر کجا استعدادهای ورزشی مشاهده شده مورد حمایت قرار گرفته است و بعد از فعال سازی خانه در خلخال امیدواریم بتوانیم خانه‌های بسکتبال در سایر شهرها دایر کنیم.

بهتاج با اشاره به اینکه بسکتبال استان در عرصه باشگاهی نماینده ندارد، از جمله مهم‌ترین انتظارات از رئیس جدید هیئت بسکتبال را فعال سازی در عرصه باشگاهی و یافتن پشتیبان‌های مناسب عنوان کرد.

وی تأکید کرد: اداره ورزش و جوانان استان بر روی چند بازی توپی از جمله بسکتبال حساسیت ویژه دارد و انتظار می‌رود در زمینه بهبود وضعیت این رشته ورزشی اقداماتی در مدیریت جدید مشاهده شود.

در این مجمع آقایان کورش اصلانی، بهنام آقازاده، نورالدین افغانی اصل و رضا فتحی نیا به عنوان نامزدهای ریاست هیئت بسکتبال حضور یافتند که با انصراف کورش اصلانی و بهنام آقازاده انتخابات با رقابت دو نامزد دیگر برگزار شد.

در نهایت نورالدین افغانی با کسب ۱۱ رأی از ۱۷ رأی مأخوذه به ریاست هیئت بسکتبال استان منصوب شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار