سرپرست تیم فوتبال ملوان انزلی:
تعویق دیدار ملوان و گسترش فولاد در تبریز کارشناسی نبود و می‌توانستیم این بازی را برگزار کنیم.
کد خبر: ۲۱۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶ 12 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، محمدحسین بادافره در انزلی با اشاره به لغو دیدار دو تیم ملوان و گسترش فولاد در ورزشگاه اختصاصی تیم تبریزی، اظهار داشت:تعویق دیدار ملوان و گسترش فولاد در تبریز کارشناسی نبود و می‌توانستیم این بازی را برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه به جای پلاستیک از گونی به عنوان کاور زمین در تبریز استفاده شده بود، افزود: تعویق این دیدار سبب خستگی و اختلال در برنامه‌های آتی تیم فوتبال ملوان انزلی شد.

سرپرست تیم فوتبال ملوان انزلی با اشاره به اینکه با تعویق این دیدار حتی برای اسکان بازیکنان نیز مشکلاتی داشتیم، گفت: جمعه همین هفته بازی حساسی مقابل استقلال تهران داریم و درحالیکه آبی‌پوشان تهرانی 48 ساعت است که در استراحتند ملوان باید با یک روز تأخیر مقابل گسترش فولاد تبریز بازی کند.

به دلیل بارش شدید باران در شهر تبریز برگزاری دیدار تیم‌های گسترش فولاد و ملوان از هفته بیست و پنجم لیگ بر‌تر خلیج فارس لغو و به روز یکشنبه 23 فروردین  ساعت 16:30 موکول شد.

برگزاری این بازی که قرار بود از ساعت 17:30 عصر 22 فروردین در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد آغاز شود به دلیل بارش شدید باران از‌‌ همان ابتدا در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته بود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار