رقیه سروری در آستانه روز کارگر و هفته معلم ؛
به گزارش تابناک گیلان، رقیه سروری در گفت و گویی با تابناک اظهار کرد: معلمان و کارگران بازوان توانمند پیشرفت و تعالی جوامع انسانی هستند و معلمان اندیشه ورزی و قدرت ترسیم آینده می آموزند و پویایی فکر را شکوفا می کنند.
کد خبر: ۲۲۱۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 30 April 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: علی رغم تأکیدات امام و رهبری مبنی بر حمایت از قشر محروم و مظلوم کارگر و فرهنگیان زحمتکش ، متاسفانه گوش شنوایی وجود ندارد.

به گزارش تابناک گیلان،
رقیه سروری در گفت و گویی با تابناک اظهار کرد: معلمان و کارگران بازوان توانمند پیشرفت و تعالی جوامع انسانی هستند و معلمان اندیشه ورزی و قدرت ترسیم آینده می آموزند و پویایی فکر را شکوفا می کنند.
این فعال فرهنگی تصریح کرد: دستان پرتلاش کارگران برای توسعه و پیشرفت جوامع بخدمت گرفته می شود.






سخنگوی شورای شهر لنگرود ، روز جهانی کارگر و هفته معلم را به کلیه کارگران و معلمان  کشور و بویژه شهر لنگرود تبریک و عنوان کرد: شهر لنگرود از وجود کارگران و محضر معلمانی در جهت پیشبرد امور بهره می برد که همگی از زمره بهترین ها و متعهد ترین های این عرصه هستند.

سروری در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم دولتمردان و نمایندگان مجلس در آینده ، اوضاع اقتصادی,اجتماعی و فرهنگی کشور را بگونه ای پیش ببرند که همگان بیش از پیش قدردان زحمات بی وقفه و تلاشهای شبانه روزی کارگران و سپاسگزار صبر, اندیشه و مهرورزی معلمان سخت کوش باشند و در جهت رفع دغدغه ها و افزایش سطح رفاه آنان ، گامهای موثرتر و عملی تری بردارند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار