فرمانده حوزه خاتم‌الانبیای اقلید از برپایی سه نمایشگاه کتاب دهه فجر در حوزه خاتم‌الانبیا، پایگاه شهدای باغنو و پایگاه منتظران شهادت این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۳ 01 February 2015
حسن مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اقلید با اشاره به رشادت‌ها و رهبری‌های امام راحل و نثار خون شهدا و ملت غیور ایران در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و اهمیت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آنان اظهار داشت: آشنایی، روشنگری و بصیرت‌افزایی نسل جوان با ارزش‌ها و اصول انقلاب و نظام اسلامی ایران از اهداف ویژه بسیج است که در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی به‌ویژه ایام پیروزی انقلاب اسلامی با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، بصیرتی، تربیتی و ... در تحقق این هدف والا می‌کوشد.
وی با اشاره به برکات انقلاب اسلامی در پیشرفت‌های اقتصادی، علمی، پژوهشی، فرهنگی، سازندگی و ... کشور بیان کرد: بیان و یادآوری خدمات انقلاب و مسئولان نظام مقدس اسلامی ایران در راستای ارتقای وحدت و انسجام ملی و بزرگداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی باوجود مشکلات فراوانی که دشمنان برای تضعیف نظام به وجود آوردند بسیار لازم و ضروری است.
فرمانده حوزه خاتم‌الانبیای اقلید به برگزاری 28 ویژه‌برنامه فرهنگی، عمرانی، ورزشی، بصیرتی این حوزه در دهه فجر امسال اشاره کرد و از مساعدت آموزش‌وپرورش، اداره ورزش و جوانان، صنعت، معدن و تجارت، اصناف، شبکه بهداشت و درمان و ... این شهرستان برای اجرای باشکوه ویژه‌برنامه‌های دهه فجر تقدیر کرد.
مهدوی با اشاره به نقش بسیج در عرصه‌های مختلف سازندگی و پیشرفت اقتصادی، علمی، فرهنگی و ... کشور تصریح کرد: پرداخت تسهیلات سه تا 20 میلیون تومانی با اعتباری بالغ‌بر 100 میلیون تومان به‌منظور اجرای طرح‌های خوداشتغالی پرورش طیور، ماهی و قارچ، زنبورداری و... از دیگر خدمات این حوزه در راستای ایجاد اشتغال پایدار، توسعه تولید داخلی و حمایت از اقتصاد مقاومتی بوده است.
فرمانده حوزه خاتم‌الانبیای اقلید در پایان سخنان خود به اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی، برپایی نمایشگاه‌های کتاب و شب‌شعر انقلاب، افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی، برگزاری نشست‌های بصیرتی و محفل انس با قرآن، گل‌باران قبور شهدا، پیاده‌روی، دیدار با امام‌جمعه و خانواده شهدا، تجمع بسیجیان و ... توسط حوزه خاتم‌الانبیا در دهه فجر امسال در این شهرستان اشاره کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار