کد خبر: ۲۲۱۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰ 30 April 2016


دبیر هیأت فوتبال استان البرز از تشکیل تیم فوتبال ستارگان این استان خبر داد.

منصور بیک‌وردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استان البرز ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار خوبی در رشته ورزشی فوتبال دارد و تاکنون قهرمانان بسیاری را به تیم‌های مهم باشگاهی و تیم ملی معرفی کرده است.

وی افزود: بزرگانی چون علی کریمی، اصغر مدیرروستا، پژمان جمشیدی و فرشاد فلاحت‌زاده و غیره از استان البرز به فوتبال ملی ما معرفی شدند و توانستند افتخارات بسیاری برای ایران اسلامی به ارمغان بیاورند.

دبیر هیأت فوتبال استان البرز تصریح کرد: اگر چه به دلیل برخی از مسائل از جمله نبود یک باشگاه در سطح لیگ برتر، تاکنون این ظرفیت و پتاسیل مهم و ارزشمند دیده نشده است، اما در تلاش هستیم تا اقداماتی را در جهت توسعه فوتبال در البرز انجام دهیم.

بیک‌وردی گفت: یکی از این اقدامات استفاده از ظرفیت پیشکسوتان فوتبال استان البرز است تا بتوانیم هم از تجربیات و توانمندی‌های آنها به خوبی استفاده کنیم و هم کودکان و نوجوانان را بیش از پیش تشویق کرده باشیم.

وی بیان داشت: همچنین می‌توانیم از این ظرفیت‌ها در جهت امور خیر و فرهنگی و فرهنگ‌سازی استفاده کنیم که در این زمینه تیم فوتبال ستارگان استان البرز تشکیل شده است.

دبیر هیأت فوتبال استان البرز افزود: هدف از تشکیل این تیم فوتبال، در کنار هم قراردادن بزرگان و پیشکسوتان فوتبال البرز و ستارگان استان در رشته‌های مختلف و همچنین شرکت در امور خیر و فرهنگی است.

بیک‌وردی ادامه داد: ورزشکاران با توجه به محبوبیتی که در جامعه دارند، می‌توانند در امور خیریه شرکت کرده و مردم را نیز تشویق به این امور کنند و امیدواریم تیم فوتبال ستارگان البرز بتواند در این زمینه موفق و موثر باشد.

به گفته وی پیشکسوتانی چون اصغر مدیرروستا، جعفر مختاری‌فر، امیر موسوی‌نیا، فیروز کریمی، سعید عزیزیان، بهنام طاهرزاده، علی باغمیشه، مهدی‌هاشمی‌نسب، فرشاد فلاحت‌زاده، علیرضا اکبرپور، اکبر یوسفی در این تیم عضویت دارند و تمرینات خود را از این هفته آغاز کرده‌اند.

دبیر هیأت فوتبال استان البرز گفت: همچنین ستارگان دیگر رشته‌های ورزشی ازجمله یوسف کرمی نیز عضو این تیم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار