همایش بزرگ انرژی‌های نو و تجدیدپذیر با هدف ارائه راهکارهای عملی در راستای بهینه‌سازی مصرف برق با حضور مسئولان استانی و دانش‌آموزان مقاطع پنجم و ششم ابتدایی در زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۳۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶ 03 May 2016
علی عیوضی، دبیر علمی همایش بزرگ انرژی‌های نو و تجدیدپذیر زنجان صبح امروز در این مراسم با بیان اینکه فراخوان مقاله برای شرکت دانش‌‌آموزان در این همایش از اواخر بهمن ماه سال 94 در زنجان داده شد اظهار داشت: در این زمینه نزدیک به 680 مقاله از سوی دانش‌آموزان مقاطع پنجم و ششم ابتدایی به دبیرخانه همایش بزرگ انرژی‌های نو و تجدیدپذیر زنجان ارسال شد.

وی با اشاره به محورهای تبیین شده مقاله نویسی تصریح کرد: مقاله نویسی با محوریت انرژیهای خورشیدی، بادی، آبی و جزر و مدی، زیست توده یا بیومیس و انرژی زمین گرمایی جزو پنج محور اصلی برای شرکت در همایش بزرگ انرژی‌های نو و تجدیدپذیر بود.

دبیر علمی همایش بزرگ انرژی‌های نو و تجدیدپذیر زنجان با بیان اینکه دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این همایش از محصلان ناحیه دو زنجان هستند در مورد اهداف برگزاری این مهم خاطرنشان کرد: این همایش با هدف ارائه راهکارهای عملی در راستای بهینه‌سازی مصرف برق و آشنایی دانش‌آموزان با تدوین مقاله و شرکت در همایشهای علمی در زنجان برگزار شده است.

وی با اشاره به برگزاری همایشی در زمینه بحران آب برای دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش استان زنجان همایش بزرگ انرژی‌های نو و تجدیدپذیر را با هدف ترویج فرهنگ مصرف بهینه انرژی برق و انرژیهای نو و تجدیدپذیر و با همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان برگزار کرده است.

عیوضی ابراز کرد: در این همایش 5 نفر از دانش‌آموزان شرکت‌کننده عنوان برتر و 40 نفر دیگر عنوان برگزیده را دریافت کردند.

به گزارش تسنیم همایش بزرگ انرژی‌های نو و تجدیدپذیر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی آموزش و پرورش و شرکت توزیع نیروی برق و کارشناس شرکت توانیر در محل سالن اجتماعات کانون سهروردی واقع در خیابان پروین اعتصامی برگزار شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار