هشدار یک مسئول:
فرماندار یزد گفت: با توجه به فرسودگی بالای برخی مدارس در یزد، جان دانش‌آموزان در این مدارس در خطر است.
کد خبر: ۲۲۴۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰ 04 May 2016

به گزارش تابناک یزد،محمود شاکری شمسی، در مراسم افتتاح مدرسه خیرساز شیشه‌بری یزد اظهار داشت: در حال حاضر 40 درصد مدارس کل استان یزد به بازسازی و نوسازی نیاز دارد که اغلب این مدارس نیز در مرکز استان یزد قرار دارد.

وی عنوان کرد: میزان فرسودگی در بسیاری از این مدارس بالاست به حدی که جان دانش‌آموزان در خطر است و باید هرچه سریع‌تر برای آنها چاره‌اندیشی شود.

فرماندار یزد بیان کرد: سال گذشته وضعیت در برخی از این مدارس بحرانی بود به همین دلیل ناچار به جابه‌جایی دانش‌آموزان برخی مدارس شدیم.

شاکری شمسی با بیان اینکه آموزش و پرورش به لحاظ اعتبار و بودجه با مشکلاتی مواجه است و امکان نوسازی یا بازسازی این تعداد مدرسه را ندارد، خاطرنشان کرد: نیاز به مشارکت خیران مدرسه‌ساز در این زمینه بیش از پیش احساس می‌شود.

وی بیان کرد: بازدید از این مدارس، میزان فرسودگی و خطر آن برای دانش‌آموزان را نشان می‌دهد و امیدواریم خیران با بازدید از مدارس فرسوده، هرچه سریع‌تر برای تخریب و بازسازی یا نوسازی مدارس به کمک آموزش و پرورش بیایند.

فرماندار یزد تاکید کرد: مدرسه‌سازی از نیکوترین و پسندیده‌ترین خدمات اجتماعی است و کودکان و نوجوانان بسیاری از آن بهره‌مند می‌شوند ضمن اینکه مدرسه‌سازی، حرکت در مسیر پیشرفت علمی کشور است و اجر و ثواب بسیاری به دنبال خواهد داشت.

به گزارش فارس، در این مراسم از مدرسه خیرساز شیشه‌بری یزد بهره‌برداری و از خیر مدرسه‌ساز، رضا شیشه‌بری تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار