کد خبر: ۲۲۷۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱ 10 May 2016


رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز از افتتاح اولین کلینیک داندانپزشکی تحت پوشش بیهوشی کشور دراین استان خبرداد.

حمید درفشی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه البرز، اظهار کرد: حفظ بهداشت و سلامت دهان و دندان اهمیت به سزایی درتامین سلامت کلی بدن دارد؛ چراکه خرابی دندان‌ها گاه ممکن است به سلامت برخی از اعضای داخلی بدن آسیب برساند .

وی ادامه داد: علاوه براین از آنجایی که دندان‌ها به نوعی ویترین چهره هر فرد محسوب می‌شوند افرادی که از دندان‌های سالمی برخوردار نیستند، اعتماد به نفس لازم در مراودات اجتماعی را از دست می‌دهند.

درفشی ابراز کرد: واقعیت این است که برخی افرادبا مراجعه به داندان پزشکی دچار ترس و اضطراب می‌شوند که همین عامل باعث می‌شود از سلامت دندان‌های خود غافل شوند.

این مسئول توضیح داد: برخی افراد ترجیح می‌دهند درد ناشی از دندان خراب را تحمل کنند ولی به داندانپزشکی مراجعه .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ابراز کرد:‌ علاوه براین برخی معلولان نیز به خاطر شرایط ویژه جسمی و ذهنی آمادگی نسشتن بر بروی صندلی دندانپزشکی را ندارند و همین امر داندانپزشک را دچار مشکل می‌کند.

درفشی درادامه با اشاره به راه اندازی اولین کلینیک داندانپزشکی تحت بیهوشی در البرزگفت: این کلینیک فردا (22 اردیبهشت ) برای اولین بار درکشور راه اندازی می‌شود تا بخشی از مشکلات مذکور را مرتفع سازد.

وی اظهار کرد: در این کلینیک مراجعان تحت بیهوشی قرار می‌گیرند تا داندانپزشک مشکل دندان‌هایشان را برطرف کند.

درفشی در پایان گفت: این کلینیک در کرج ،شاهین ویلا ، خیابان قلم،خیابان نهم غربی روبه روی بانک مسکن قرار دارد و با امکانات پیشرفته و پزشکان مجرب آماده خدمات رسانی به مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار