کد خبر: ۲۳۰۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳ 15 May 2016


دبیر اجرایی مسابقات دانش آموزی البرز از برگزاری رقابت های انتخابی دانش آموزی این استان جهت حضور در مسابقات نادکاپ دانشگاه صنعتی شریف خبر داد.

آرش زارعی در گفتگو با مهر، از برگزاری جشنواره دانش آموزی، انتخابی تیم استان البرز در مسابقات دانشگاه شریف خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات در رشته هایی نظیر شیمی، زیست، سازه های ماکارونی، اندروید نویسی، هوافضا، رباتیک برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه روز شنبه گذشته مسابقات رباتیک مقطع ابتدایی در سالن شهید کیانپور کرج برگزار شد، افزود: این بخش از مسابقه با حضور ۹۰۰ شرکت کننده به انجام رسید.

دبیر اجرایی جشنواره دانش آموزی استان البرز با بیان اینکه مجموع شرکت کنندگان در تمامی رشته های این مسابقات ۴ هزار و ۲۰۰ نفر بوده، تصریح کرد: این افراد در گروه سنی مقطع ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم هستند.

وی گفت: مسابقات نادکاپ دانشگاه صنعتی شریف با حضور تیم های منتخب از استان ها در اسفندماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود که سال گذشته تیم دانش آموزی البرز مقام نخست را کسب کرد.

زارعی با بیان اینکه این مسابقات تحت نظر اداره کل آموزش و پرورش و پرورش استان البرز برگزار می شود، خاطرنشان کرد: موسسه علمی پژوهشی دانش جا(نادکو) و پژوهش سرای دانش آموزی ملاصدرا برگزار کننده این مسابقات هستند.

وی اظهار کرد: در هریک از رشته ها و آیتم های این مسابقات به ۳ مقام نخست جوایز نقدی، تقدیر نامه و سهمیه حضور در مسابقات و به نفرات ۴ تا هشتم نیز گواهی حضور در مرحله کشوری اعطا می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار