کد خبر: ۲۳۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶ 14 April 2015
مسئول کمیته اطلاع‌رسانی مسابقه قرآنی دانشگاه پیام‌نور در مازندران گفت: مسابقات قرآنی دانشجویان دانشگاه پیام‌نور کشور از اردیبهشت ماه امسال در مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس ، حسین برزگرولیگچالی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات قرآنی دانشگاه پیام‌نور کشور با حضور مسئولان ارشد دانشگاه پیام‌نور مازندران و در جمع کمیته‌های اجرایی این مسابقه اظهار کرد: نوزدهمین دوره مسابقات استانی قرآنی دانشجویان پیام‌نور کشور از 20 تا 24 اردیبهشت ماه به مدت چهار روز کاری به میزبانی دانشگاه پیام‌نور در ساری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات، دانشجویان این دانشگاه در سراسر کشور در بخش‌های شفاهی، کتبی، هنری، فناوری و ادبی با هم به رقابت می‌پردازند.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی مسابقه قرآنی دانشگاه پیام‌نور کشور در مازندران خاطرنشان کرد: برای پوشش خبری این دوره از رقابت‌ها از 150 خبرنگار و عکاس و نیز با دعوت از خبرگزاری‌ها رسمی تلاش داریم که همه اتفاقات قرآنی که در این دوره از رقابت‌ها ایجاد می‌شود به خوبی اطلاع‌رسانی شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی برای تدوین کتاب، تهیه بولتن به صورت روزانه، پیش از برگزاری مسابقات در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: خلاء اطلاع‌رسانی برای برگزاری این مسابقات وجود ندارد، ولی تبلیغات محیطی در سطح استان و مبادی ورودی شهرها باید در دستور کار قرار گیرد، ولی زمان نصب تبلیغات محیطی باید به صورت برنامه‌ریزی شده و در زمان مقرر انجام شد.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی مسابقه قرآنی دانشگاه پیام‌نور کشور در مازندران با بیان اینکه از ظرفیت مسئولان استانی نیز برای برگزاری این مسابقات نیز استفاده می‌شود، افزود: استاندار و نیز معاونان استانداری مازندران نگاه حمایتی به این مسابقات دارند و باید تلاش کنیم که از ظرفیت مجمع نمایندگان مازندران نیز در این حوزه به خوبی استفاده شود.

وی خواستار جلب همکاری مسئولان ارشاد، اوقاف و نیز ائمه جمعه برای برگزاری این دوره از رقابت‌ها شد و گفت: باید تلاش کنیم که ظرفیت علمی این دوره از رقابت‌ها را افزایش دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار