رئیس پلیس مبارزه با مواد‌ مخدر استان زنجان:
رئیس پلیس مبارزه با مواد‌مخدر استان زنجان با اشاره به عملکرد امسال پلیس در امر مبارزه با مواد ‌مخدر گفت: ۷ باند تهیه و توزیع انواع مواد‌ مخدر در زنجان از ابتدای سال تاکنون منهدم شد.
کد خبر: ۲۳۱۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۰ 17 May 2016
مختار شیرمحمدی ظهر امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد‌مخدر به میزان کشفیات انواع مواد مخدر اشاره کرد و اظهار داشت: در مجموع از ابتدای سال تاکنون 110 کیلوگرم انواع مواد مخدر در زنجان کشف و ضبط شده است.

وی ابراز کرد: در راستای انجام اقدامات مبارزه‌ای و پیشگیری از مواد مخدر 7 باند تهیه و توزیع انواع مواد مخدر در زنجان متلاشی شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد ‌مخدر استان زنجان تصریح کرد: با اجرای طرحهای مقابله و مبارزه با مواد مخدر در فروردین و اردیبهشت ماه امسال 464 نفر قاچاقچی، خرده‌فروش و غیره دستگیر شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 37 مرحله طرح در راستای مقابله و پیشگیری از مواد مخدر در زنجان اجرایی شده است، عنوان کرد: در طول اجرای طرحهای مذکور 86 دستگاه خودروی سنگین و سبک توقیف شده است.

شیرمحمدی به اجرای عملیات مشترک بین استانهای همجوار اشاره کرد و افزود: شب گذشته عملیاتی با همکاری استانهای آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان در راستای مبارزه با مواد مخدر انجام شد.

وی با اشاره به اینکه در مدت اجرای عملیات مشترک مذکور محموله سنگین انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد، بیان کرد: این عملیات ساعت 22 یکشنبه انجام شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد‌ مخدر استان زنجان با تاکید بر اینکه عناصر اصلی باند متلاشی شده دستگیر شده‌اند، ابراز کرد: تحقیقات برای دستیابی به اطلاعات بیشتر در این زمینه همچنان ادامه دارد.

وی به همکاری مناسب شهرداری و شورای شهر در زمینه جمع‌آوری معتادان متجاهر و ولگرد اشاره کرد و افزود: طرح برخورد با معتادان متجاهر با همکاری شهرداری، شورا و دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با تامین اعتبار لازم اجرایی می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار