منتخب مردم بندرعباس در مجلس دهم گفت: در هرمزگان مدارسی وجود دارد که دیگر جای درس خواندن نیست و باید تلاش کرد این وضعیت را بهبود بخشید.
کد خبر: ۲۳۱۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ 17 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از فارس، احمد مرادی صبح امروز در دیدار با مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان، با بیان اینکه مردم از ما انتظار دارند به خواسته‌های به‌حق‌شان توجه کنیم و در جهت تحقق آنها گام برداریم اظهار داشت: در سطح مدارس استان هرمزگان مدارسی وجود دارد که دیگر جای درس خواندن نیست و باید تلاش کرد این وضعیت را بهبود بخشید.

منتخب مردم بندرعباس در مجلس دهم با اشاره به اینکه هرمزگان خیرینی دارد که کمتر استانی از وجود چنین افرادی بهره‌مند است و باید از وجود آنها در راه مدرسه‌سازی استفاده کرد، گفت: قبول دارم که شرط اول رفع مشکلات توانایی بضاعت منابع مالی است و بنده به‌عنوان نماینده مردم صادقانه می‌گویم آمادگی دارم برای حل مشکلات نوسازی مدارس، تمام تلاش خود را به‌کار گیرم و البته اطمینان دارم مدیران پیگیر، کارشان نتیجه خواهد داد و با همکاری همدیگر به افق دلخواه خواهیم رسید.

مرادی ادامه داد: معضل مدارس تخریبی برای همه ما دغدغه‌ای مهم است، ما مسؤولیت مهمی در قبال فرزندان این مرز و بوم داریم و باید برای آینده هرمزگان فکر کنیم و با تلاش مضاعف شرایط را بهبود بخشیم.

وی افزود: مشکل مدارس را به‌عنوان یک اولویت در چهار سال پیش رو دنبال خواهم کرد و امیدوارم آینده بهتری برای مردم ترسیم گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار