نخستین کافه کارآفرینی دانشگاه شیراز با حضور تعدادی از کارآفرینان برتر استان و صاحب نظران کانون کارآفرینان استان فارس در تالار فجر دانشگاه شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۱۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸ 18 May 2016
نخستین کافه کارآفرینی دانشگاه شیراز با حضور تعدادی از کارآفرینان برتر استان و صاحب نظران کانون کارآفرینان استان فارس در تالار فجر دانشگاه شیراز برگزار شد.نخستین کافه کارآفرینی دانشگاه شیراز با حضور تعدادی از کارآفرینان برتر استان و صاحب نظران کانون کارآفرینان استان فارس در تالار فجر دانشگاه شیراز برگزار شد.
 
 
تابناک فارس به نقل از ایسنا:یلدا راهدار و محبی به عنوان زنان کارآفرین استان فارس در اولین جلسه کافه کارآفرینی دانشگاه شیراز با توضیح چگونگی شروع فعالیت در صنایع غذایی استان و فراز و نشیب های طی شده، به انتقال تجارب ارزنده خود به دانشجویان پرداختند.

قریشی، رئیس کانون کارآفرینان استان فارس نیز در یک جلسه پرسش و پاسخ دوستانه با دانشجویان، اظهار امیدواری کرد با امضای تفاهم نامه بین دانشگاه شیراز و کانون کارآفرینان استان فارس، زمینه لازم جهت رونق کسب و کار برای دانشجویان صاحب ایده فراهم شود.

رئیس مرکز کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه شیراز هم اظهار داشت: با هدف تعامل بین دانشجویان دانشگاه شیراز و کارآفرینان برتر سعی داریم این سلسله جلسات تداوم یابند و زمینه افزایش کارآفرینی در میان دانشجویان فراهم شود.

مهرداد نیاکوثری افزود: حمایت مالی از طرح های کارآفرینی دانشجویان، برگزاری تورهای شغلی و ارائه مشاوره به دانشجویان برای انجام طرح ها از جمله برنامه های مرکز کارآفرینی دانشگاه شیراز است.

وی یادآور شد: کمیته راهبری کارآفرینی که متشکل از اساتید دانشکده‌های مختلف دانشگاه شیراز است با بررسی و داوری طرح ها نسبت به ارائه بودجه تا سقف 25 میلیون ریال به دانشجویان اقدام می‌کند.

رئیس مرکز کارآفرینی خاطرنشان کرد: بودجه سالانه مرکز کارآفرینی یک میلیارد ریال است که بر اساس ارزش طرح ها به آنها اختصاص پیدا می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار