کد خبر: ۲۳۱۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶ 18 May 2016
 به گزارش تابناک یزد،استاندار یزد با اشاره به اینکه توسعه تولید مستلزم نیازسنجی صحیح از نیاز مشتریان است، گفت: سنجش لازم در ارتباط با نیاز بازارمصرف تولیدات یزد انجام شود.

 سیدمحمد میرمحمدی در سومین جشنواره تجلیل از حامیان حقوق مصرف کنندگان استان یزد اظهار داشت: ما زمانی موفق هستیم که تولیداتمان را سفارشات مشتری تولید کنیم.

وی افزود: اگر تولید کنیم و منتظر بمانیم مشتری پیدا کنیم درواقع از کارمان عقب هستیم، کشورهایی که توسعه یافتند و پیشرفت کردند، به مرحله‌ای رسیدند که آنچه که نیاز مشتری بود و باید این نیاز را رفع کنند، به همین دلیل به دنبال تولید این محصول رفتند و بازارهای خود را با کیفیت بالا و قیمت پایین گسترش دادند.

استاندار یزد رمز موفقیت را در تولید را سنجش نیاز مشتری، کیفیت تولید و قیمت مناسب دانست و گفت:  تنوع تولید یکی دیگر از رموز موفقیت است که به تناسب قدرت خرید مشتری بتوانیم به بازارهای مختلف پاسخ دهیم.

میرمحمدی تصریح کرد: اگر ما جنسی را تولید کردیم که هم کیفیت خوبی داشته باشد که زمینه آسایش مشتری را فراهم کند و هم قیمت مناسبی داشته باشد، در کار خودمان موفق بوده ایم.

وی بیان کرد: کسانی که بهترین کیفیت را دارند و بهترین قیمت را به مشتری پیشنهاد می دهند، در واقع در حال حمایت از مشتریان هستند و با اجناس خود، به مشتریان خود توجه می کنند.

استاندار یزد اظهار امیدواری کرد که صنعتگران و تولید کنندگان با تولید کالاهای با کیفیت و رقابت پذیر، نه تنها بازارهای داخلی بلکه پاسخگوی نیاز مشتریان در بازارهای خارجی باشند.

میرمحمدی افزود: تولید کنندگان ما باید کالاهایی تولید کنند که در زمینه کیفیت بتواند به بازارهای خارجی ورود پیدا کرده و اعتماد مشتریان این بازارها را به دست آورد.

وی با تاکید بر اینکه صنعتگران باید با تولید محصولات رقابت‌پذیر به رقابت با کالاهای خارجی در بازارهای جهانی اقدام کنند، گفت: واحدهای صنعتی زمانی که می بینند نمی توانند در بازار با دیگر محصولات رقابت کنند، باید با تغییر نوع مدیریت و نگرش خود، کالاهای رقابت پذیر تولید کنند.

استاندار یزد با اشاره به اقدامات دولت در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی، افزود: دولت تلاشهای زیادی در این زمینه انجام داده و با برنامه های صورت گرفته، زمینه رفع برخی از مشکلات صنایع کشور در حال فراهم شدن است.

میرمحمدی تصریح کرد: نکته بسیار مهم در زمینه تولیدکنندگان این است که آنها باید به ظرفیت تولید و فروش خود متکی باشند و از اتکای صرف به دولت پرهیز کنند چرا که وقتی دولت قدرت حمایت نداشته باشند، آنها زمین می خورند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار