مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت: ری با 120 هزار دانش آموز نیازمند توجه جدی خیرین مدرسه ساز و دولت است.
کد خبر: ۲۳۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹ 15 April 2015
به گزاش ایرنا ، علیرضا کمره ای سه شنبه شب در هفتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان ری با بیان اینکه سرمایه گذاری در امر مدرسه سازی را با اهمیت و کاری ماندگار برای خیرین در دنیا و اخرت عنوان کرد و اظهارداشت: با حضور خیرین و داوطلبان در امر خطیر مدرسه سازی بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش کاهش خواهد یافت.

وی افزود: با توجه به نیاز کشور به ساخت 170 واحد آموزشی در هر سال، با در نظر گرفتن جمعیت دانش آموزی در مدت 10 سال مشکل کمبود واحدهای آموزشی در کشور برطرف و این امر محقق نخواهد شد به جز اینکه حضور پرشور خیرین مدرسه ساز در کنار مسوولان نهاد آموزش و پرورش ادامه داشته باشد.

فرماندار ویژه شهرستان ری نیز در این مراسم گفت: حضور خیرین مدرسه ساز در کنار مسوولان آموزش و پرورش خود نشانه همدلی و همزبانی ملت و مسوولان است و از این رو سالجاری را می توان سالی همراه با عزت و سربلندی و توسعه و پیشرفت دانست.

هدایت الله جمالی پور افزود: رهبر معظم انقلاب با بیان تفسیر اصل 44 قانون اساسی راه را برای حضور و مشارکت مردم در عرصه های مختلف اقتصادی و عمرانی کشور در کنار دولت هموار کرد و از این رو حضور پر برکت خیرین مدرسه ساز در کنار نهاد آموزش و پرورش نه تنها سنگ بنای توسعه کشور بلکه موجب توسعه فرهنگ مدرسه سازی در بین آحاد مختلف مردم و بخش های خصوصی خواهد شد.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار