معاون امور هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی از تجلیل رضا کیانیان در مراسم گرامیداشت روز جهانی تئاتر در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۲۳۲۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲ 18 May 2016

به گزارش تابناك رضوي، ناصر نبی‌زاده با اشاره به اینکه مراسم گرامیداشت روز جهانی تئاتر امسال همزمان با 30 اردیبهشت در مشهد برگزار می‌شود، اظهار کرد: امسال سیاست و چارچوب مرکز امور هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی تئاتر به جای جشن اردیبهشت تئاتر است.

وی از تجلیل رضا کیانیان هنرمند خراسانی تئاتر کشور در این مراسم خبر داد و گفت: تقدیر از سازمان‌ها، هنرمندان پیشکسوت، گروه‌های فعال تئاتر و رسانه‌ها از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

معاون امور هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی همچنین با تاکید بر اینکه محوریت این مراسم توجه به رونق تئاتر و اجرای عمومی هنرمندان این رشته است، یادآور شد: در کنار این موضوعات همراه با انجام پژوهش‌ها و حضور پر رنگ تئاتر خراسان در جشنواره تئاتر فجر، نگاه عمیق‌تری به این هنر در مراسم گرامیداشت روز جهانی تئاتر داریم.

نبی‌زاده افزود: اولویت ما در سال 95 توجه به سیاست‌ها و چارچوب‌های مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که مهمترین آن رونق و اجرای عمومی تئاتر است.

وی بیان کرد: در حال حاضر ساماندهی بیش از 25 گروه نمایشی و تشکیل پرونده‌های آنها انجام شده که پس از تهران بالاترین آمار تعداد گروه‌های نمایشی الف به مشهد تعلق دارد.

منبع: فارس

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار