کد خبر: ۲۳۴۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵ 23 May 2016

فرماندار شهرستان کرج گفت: تکیه بر آرمان‌های امام(ره) و زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت سرلوحه کار مسؤولان باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدتقی ایرانی ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام (ره) که در فرمانداری کرج برگزار شد اظهار داشت: مسؤولان باید آرمان‌ها و اهداف امام خمینی را زنده نگه داشته و با اقدامات لازم این مهم را به نسل‌های بعدی نیز انتقال دهند.

وی افزود: امام خمینی (ره) دارای ویژگی‌های بازر اخلاقی بودند که باید این خصوصیات نیز به همگان و به ویژه نسل امروز شناسانده شود.

 فرماندار کرج بیان داشت: امام خمینی با مجاهدت و تلاش این انقلاب را به پیروزی رساند لذا زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت از مهمترین وظایف مسؤولان محسوب می‌شود که باید به درستی در جامعه امروز تببین و اجرایی شود.

 ایرانی خاطرنشان کرد: ما برای رسیدن به این انقلاب خون‌های بسیاری را دادیم و لازم است تا آرمان‌های شهدا در دوران انقلاب و دفاع مقدس به خوبی پاسداری و حفاظت شود ،‌ ما هرگز به دشمنان اجازه نخواهیم داد که بخواهند آرمان‌های ما را مورد حمله قرار دهند.
 
وی تأکید کرد: امسال نیز در مراسم سالگرد ارتحال امام برنامه‌های فرهنگی بسیاری در کرج تدارک دیده شده است که گامی مهم در جهت شناساندن بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به همگان و به ویژه نسل امروز است.

ایرانی بیان داشت: کرج نیز در روزهای 12 و 13خرداد میزبان زائرانی از استان‌های مختلف کشور بوده که لازم است برنامه‌ریزی‌های لازم برای پذیرایی از زائران حرم امام (ره) اندیشیده شود.

فرماندار کرج گفت: در این راستا دستگاه‌های خدمات رسان باید از تمام توان خود برای خدمت رسانی  به مردم و زائران استفاده کرده و در مدت زمان باقیمانده به وظایف خود در این خصوص عمل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار