معاون توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از جذب ۲۲۵ نفر در بخش بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد از طریق برگزاری آزمون استخدام پیمانی خبر داد.
کد خبر: ۲۳۸۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰ 30 May 2016
به گزارش تسنیم، امام‌بخش قائدی پیش از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه رشته‌های موردنیاز برای این آزمون را پرستاری، پزشکی، اتاق عمل، بهداشت محیط، آزمایشگاه، رادیولوژی، ماما، مبارزه با بیماری‌ها، بهداشت خانواده، تجهیزات پزشکی، هوشبری، IT، کارگزینی و غیره عنوان کرد و اظهار داشت: این آزمون 29 مردادماه امسال در یاسوج برگزار می‌شود.

وی افزود: آگهی ثبت‌نام این آزمون از 17 خردادماه بر روی سایت سازمان سنجش و سایت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته و متقاضیان می‌توانند از این تاریخ تا 24 خردادماه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

قائدی بیان کرد: از این 225 نفر که در بخش بهداشت و درمان استان جذب می‌شوند، حدود 140 نفر در بیمارستان‌های در حال احداث و 16 نفر در بخش فوریت‌های پزشکی به‌کار مشغول می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: 69 نفر دیگر با توجه به نیاز در بخش بهداشت و درمان در سطح استان توزیع می‌شوند.

قائدی با اشاره به اشتغال حدود 5 هزار و 400 نفر در بخش بهداشت و درمان استان، گفت: علاوه بر نیازی در بیمارستان‌های جدیدالاحداث استان وجود دارد، حدود 300 نفر در بخش بهداشت و درمان کمبود نیرو داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار