سخنگوی شورای شهر همدان از تصویب عدم اخذ عوارض مازاد تراكم از واحدهای تجاری بافت قديم بازار و با سابقه ۲۸ ساله كه قصد نوسازی در همان محل با همان ابعاد زمين را دارند خبر داد.
کد خبر: ۲۳۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱ 17 April 2015

سخنگوی شورای شهر همدان از تصویب عدم اخذ عوارض مازاد تراكم از واحدهای تجاری بافت قديم بازار و با سابقه ۲۸ ساله كه قصد نوسازی در همان محل با همان ابعاد زمين را دارند خبر داد.

به گزارش مهر، کامران گردان با اشاره به مصوبات جلسه این هفته صحن شورا افزود: چنانچه مازاد مساحت، ناشی از اختلاف مساحی این قبیل ساختمان ها بود و مالک در افزایش آن نقشی نداشته مشمول جریمه کمیسیون ماده ۱۰۰ نخواهد بود و این مصوبه از زمان تصویب قابل اجرا است.

 گردان از تصویب فراخوان تعیین سرمایه گذار برای اجرای مشارکتی پروژه پارکینگ طبقاتی آقاجانی بیگ همدان بر اساس شیوه نامه امور سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری همدان نیز خبر داد.

وی با اشاره به فعالیت و ارائه خدمات بانكی در نقاط خاصی از شهر اظهار کرد: از آنجایی که به لحاظ تمركز زدايي شهر نيازمند ارائه خدمات بانكی در همه نقاط شهر است پيشنهاد شورای اسلامی شهر همدان در مورد استقرار بانك ها و موسسات مالی و اعتباري بر این بود که در طرح تفصيلي جديد شهر كاربري براي استقرار با توجه به معضلات ترافيكي و بحث تمركز زدايي كاربري خاصي به نام كاربري بانك ها پيش بينی شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه از دیگر مصوبات این بود که شهرداری و شهروندان از تفکیک واحدهایی که قادر به تامین پارکینگ نیستند خودداری کنند، گفت: از این پس شهرداری مجاز به انعقاد تفاهم نامه با این پرونده ها نبوده و باید از طریق کمیسیون ماده ۱۰۰ نسبت به حالت اولیه اقدام شود.

کامران گردان ضمن قدردانی از فعالیت های برتر سازمان های آتش نشانی، پسماند و سازمان حمل و نقل و ترافیک افزود: براساس مصوبه شهرداری باید اقدامات لازم را در خصوص قدردانی از سازمانهایی که در ایام نوروز موفق و خوب عمل کرده اند داشته باشد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار