کد خبر: ۲۴۱۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱ 05 June 2016
رئیس اداره ورزش و جوانان میاندورود گفت: تیم فوتسال شهروند نوین‌سورک در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته دو فوتسال کشور مقابل حریف خود به پیروزی رسید.

تابناک مازندران/ مختار مهدوی اظهار کرد: تیم فوتسال شهروند نوین سورک در چارچوب هفته هشتم گروه یک رقابت‌های لیگ دسته دو فوتسال کشور حریف خود شهدای جلین گرگان را شکست داد.

وی بیان کرد: این بازی عصر امروز به میزبانی شهرستان میاندورود برگزار شد و با برد تیم شهروند نوین سورک با نتیجه 6 بر سه پایان رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندورود خاطرنشان کرد: زننده گل‌ها محمد هاشمی، پویا فتحی، مرتضی مظفری و امیر چلویی بودند که توانستند با هماهنگی و نفوذ بر تیم حریف به برد شیرین دست پیدا کنند.

این مسؤول اضافه کرد: تیم فوتسال شهروند نوین سورک نماینده مازندران در لیگ دسته دو کشور و قهرمان نیم فصل این رقابت‌ها موفق شد در یک دیدار خانگی که 9گل از خط دروازه‌ها عبور کرد میهمان خود شهدای جلین گرگان را از پیش‌رو بردارد.

مهدوی با تأکید بر اینکه توجه به ورزش شهرستان باید در اولویت قرار گیرد، گفت: به‌عنوان شهرستان نوپا و مستقل شاهد رشد چشمگیری در حوزه ورزشی هستیم که هر چه در این زمینه هزینه شود در جای خود ارزشمند است.

عصر امروز دیدار با جانباز مدافع حرم عباس معافی در روستای حلمسر بخش گهرباران میاندورود با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان، معاون فرماندار و مسؤول ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار