معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، در این ماه سرو غذا درهمه صنوف از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع است.
کد خبر: ۲۴۳۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵ 10 June 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی فارس: سرهنگ ناصر کشاورز بیان کرد: صنف بستنی و فالوده فروش 2 ساعت قبل از اذان مغرب مجاز به عرضه این محصولات صرفا بصورت بسته بندی هستند.
وی با بیان اینکه صنف آش و ترحلوا صرفا از ساعت چهار بعدازظهر مجاز به عرضه این خوراکی ها هستند، افزود: اصناف مختلف که اقدام به فروش موادغذایی می کنند مانند صنف نوشیدنی ها (آبمیوه،شربت،یخ در بهشت و...)، فست فودها (ساندویچ ، پیتزا و...)، رستوران ها، باغ های مجالس، قهوه خانه و .... در آنها فروش، عرضه و سرو غذا از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع است.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان فارس اظهار کرد: صنف کبابی ها از ساعت 6 بعدازظهر مجاز به عرضه بصورت بسته بندی هستند و صنف کله پزی ها از ساعت چهار بعدازظهر مجاز به عرضه بصورت بسته بندی و بیرون برها صرفا از ساعت 6 بعدازظهر مجاز به عرضه غذا بصورت بسته بندی هستند .
کشاورز گفت: رستوران های بین راهی با استتار کامل و رعایت حرمت ماه مبارک رمضان و نصب پلاکارد مجاز به فروش، عرضه و سرو غذا هستند و رستوران های واقع در محل ترمینال ها و فرودگاه ها نیز صرفا به شرط استتار کامل ، رعایت حرمت ماه مبارک رمضان و نصب پلاکارد مجاز به فروش، عرضه و سرو غذا هستند.
وی با بیان اینکه پلیس نسبت به جمع آوری خودروهایی که مبادرت به عرضه و فروش غذا می کنند خواهد کرد‌ گفت: همه صنوف با نظارت اتاق اصناف و اتحادیه ها ملزم به نصب پلاکارد فرهنگی با محتوای رعایت حرمت ماه مبارک رمضان در محل عرضه و سرو غذا هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار