تیم ملی کشتی آزاد ایران در دومین دیدار از سری رقابتهای جام جهانی به مصاف هند رفت و حریف را با نتیجه ۸ بر صفر پشت سر گذاشت.
کد خبر: ۲۴۴۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶ 12 June 2016

به گزارش تابناک یزد، در رقابت های جام جهانی کشتی آزاد 2016 ، که امسال به میزبانی شهر لس آنجلس آمریکا برگزار می‌شود ملی پوشان کشورمان پس از پیروزی دشوار 5 ـ 3 مقابل تیم ملی کشتی آزاد جمهوری آذربایجان در دومین مسابقه خود به مصاف هند رفتند.
«رضا اطری» آزادکار وزن 57 کیلوگرم ایران در نخستین مسابقه خود قرار بود برابر «آمیت کومار» قرار گیرد که این حریف هندی به دلیل آسیب دیدگی بر روی تشک کشتی حاضر نشد و به این ترتیب ایران نخستین امتیاز را به راحتی هرچه تمام‌تر از حریف گرفت.

«مسعود اسماعیل پور» آزادکار وزن 61 کیلوگرم ایران در دومین مسابقه ایران با هند مقابل «باجرانگ» قرار گرفت و در پایان این مسابقه نماینده کشورمان موفق شد با نتیجه 4 بر 2 از سد حریف خود عبور کند.

«سید احمد محمدی» آزادکار وزن 65 کیلوگرم ایران در سومین مبارزه ایران برابر «آمیت کومار داهانکار» قرار گرفت و با نتیجه 10 بر صفر حریفش را شکست داد.

«مصطفی حسین خانی» آزادکار وزن 70 کیلوگرم ایران در چهارمین مسابقه ایران با هند رو در روی وینود کومار قرار گرفت و موفق شد با نتیجه 2 بر صفر حریف خود را شکست دهد و چهارمین امتیاز را برای ایران به ارمغان آورد.

«حسن یزدانی آزادکار» وزن 74 کیلوگرم ایران در پنجمین مسابقه با پراوین رانا سرشاخ شد و با نتیجه 12 بر 2 به پیروزی رسید.

«رضا بیات آزادکار» وزن 86 کیلوگرم ایران در ششمین مسابقه برابر پاوان کومار ایستاد.

امیر محمدی آزادکار وزن 97 کیلوگرم ایران در هفتمین مسابقه با ساتیوارت کادیان تن به تن شد و با نتیجه 12 بر 1 حریفش را شکست داد.

پرویز هادی آزادکار وزن 125 کیلوگرم ایران با توجه به حاضر نشدن هیتیندر از کشور هند بر روی تشک کشتی به پیروزی رسید و بدین ترتیب ایران 8 ـ 0 هند را هم پس از آذربایجان پشت سر گذاشت.

در نخستین دیدار  بامداد امروز، تیم ملی کشورمان مقابل جمهوری آذربایجان با نتیجه 5 بر 3 به برتری رسید که در این پیکار، حسن رحیمی در 57 کیلو، بهنام احسان‌‍ پور در 61، میثم نصیری در 65، حسن یزدانی در 74 و کمیل قاسمی در 125 کیلو حریفان خود را شکست دادند و مصطفی حسین‌خانی در70 ، علیرضا کریمی در 86  و عباس طحان در 97 کیلو، نتیجه را به حریفان واگذار کردند.

آزادکاران ایران امروز در مسابقه پایانی ساعت 23:30 در برابر کشتی گیران آمریکایی به میدان می روند.
دیدار رده بندی نیز ساعت 4:15 بامداد و مسابقه فینال ساعت 5:30 صبح فردا برگزار می‌گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار