کد خبر: ۲۴۵۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲ 13 June 2016
دبیر هیأت کشتی مازندران از فتح جام جهانی 2016 در آمریکا با درخشش کشتی‌گیران مازندرانی خبر داد.

غلام‌رضا نوری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری با اشاره به قهرمانی تیم ملی کشتی‌گیران در آوردگاه جام جهانی، گفت: تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با درخشش کشتی گیران مازندرانی خود با غلبه بر روسیه برای هفتمین بار فاتح جام جهانی 2016 در خاک آمریکا شد.

وی تصریح کرد: جام جهانی کشتی آزاد که از 22 خرداد با حضور 8 تیم برتر جهان در شهر لس‌آنجلس آمریکا آغاز شده بود در حالی به پایان رسید که تیم ملی کشورمان با درخشش کشتی‌گیران مازندرانی خود در فینال با غلبه بر روس‌ها برای هفتمین‌بار و پنجمین دوره متوالی قهرمان جام جهانی شد.

دبیر هیأت کشتی مازندران بیان کرد: این دیدار که بامداد امروز دوشنبه 24 خرداد ماه در سالن فوروم آغاز شد، تیم ملی کشورمان با درخشش مسعود اسماعیل‌پور، حسن یزدانی و کمیل قاسمی به‌عنوان سه کشتی‌گیر مازندرانی و حسن رحیمی و مصطفی حسین‌خانی دیگر دلاورمردان کشتی ایران با نتیجه 5 بر 3 از سد روسیه گذشت و برای پنجمین دوره متوالی عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کرد.

نوری‌زاده ادامه داد: حضور هشت کشتی‌گیر مازندرانی در ترکیب 16 نفره تیم ملی کشورمان از نکات قابل توجه این مسابقات بود.

وی اضافه کرد: رضا اطری در وزن 57 کیلوگرم، مسعود اسماعیل‌پور و بهنام احسان‌پور در 61 کیلوگرم، سید احمد محمدی در 65 کیلوگرم، سعید داداش‌پور در 70 کیلوگرم، حسن یزدانی در 74 کیلوگرم، عباس طحان در 96 کیلوگرم و کمیل قاسمی در 125 کیلوگرم به‌عنوان 8 کشتی‌گیر مازندرانی در جام جهانی 2016 آمریکا بودند.

دبیر هیأت کشتی مازندران در پایان گفت: تیم گرجستان نیز با برتری مقابل آمریکا در دیدار رده‌بندی سوم شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار