این انتصاب به نوعی فرستادن مدیر از مرکز برای اداره شهرداری نظرآباد است و شاید مدیران ارشد استان البرز چاره‌ای به غیر از این کار نداشتند، چرا که به نظر نمی‌رسید اختلاف نظرها به این زودی‌ها پایان یابد.
کد خبر: ۲۴۵۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷ 14 June 2016
بر اساس آنچه که برخی از خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها به نقل از اعضای شورای شهر نظرآباد اعلام کرده‌اند، بالاخره شهردار این شهرستان که طی بیش از دو سال اخیر مشکلات بسیاری را به واسطه اختلاف با 6 نفر از اعضای شورای شهر ایجاد کرده بود، از کار برکنار شد.
البته نمی‌توان مشکلات ایجاد شده را به طور کامل به واسطه سوء مدیریت سعید مدرس‌زاده دانست، چرا که اکثریت اعضای شورای شهر در این شهرستان در اوج گرفتن این مشکلات نقش انکار ناپذیری داشتند.
شورای شهر نظرآباد که برخی از شهروندان به طنز آن را گروه 5 + 6 خطاب می‌کنند، طی این مدت اختلاف نظرهای بسیاری با هم داشتند که مهمترین آنها در مورد عملکرد شهردار بود و به گفته مسئولان ارشد استان البرز و فرمانداری نظرآباد، این اختلافات تا آنجا گسترش یافت که کارها تعطیل شده بود.
حتی برخی از مسئولان ارشد تعدادی از اعضای شورای شهر را تهدید کرده بودند که در صورت کنار نگذاشتن اختلافات، در دوره بعدی صلاحیت آنها با دقت و نظارت بیشتری بررسی خواهد شد.
بر اساس اظهاراتی که به نقل از یکی از اعضای شورای شهر در رسانه‌ها منتشر شده، جلسه استیضاح مدرس‌زاده بالاخره و پس از کش و قوس‌های فراوان برگزار و وی با رای 9 نفر از اعضا از کار برکنار شد.
مردم شهرستان نظرآباد می خواهند بدانند، کدام یک از اعضای این شورا به این استضیاح رای مثبت نداده و نام این فرد تاکنون به صورت رسمی اعلام نشده است.
در حال حاضر مسعود نظری به عنوان سرپرست شهرداری نظرآباد معرفی شده است.
گفته می‌شود که قرار است محمد شیخ‌یانی مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری به عنوان شهردار نظرآباد معرفی شود.
این انتصاب به نوعی فرستادن مدیر از مرکز برای اداره شهرداری نظرآباد است و شاید مدیران ارشد استان البرز چاره‌ای به غیر از این کار نداشتند، چرا که به نظر نمی‌رسید اختلاف نظرها به این زودی‌ها پایان یابد.
حال باید منتظر ماند و دید،‌ آسیب‌های ناشی از 2 سال اختلاف میان اعضای شورا و همچنین شورا و شهرداری چگونه و چه زمانی برطرف می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار