مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان ارومیه دیدار نمود .
کد خبر: ۲۴۶۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۴ 16 June 2016
دیدار مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه شهرستان ارومیه
تابناک آذربایجان غربی: 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان ارومیه در این دیدار بیان داشت: انسان های بزرگ همواره در اندیشه دیگرانند و دل در گرو خدمت به مردم می نهند .
وی افزود : یکی از مهم ترین آموزه های قرآن و اهل بیت علیهم السلام خدمت به مردم با نیت جلب رضای خداوند متعال است و از دیدگاه ائمه اطهار(ع) خدمتگزاری به افراد جامعه، حد و مرزی ندارد .
حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود : یکی از چیزهایی که باید در زندگی همه باشد، رابطه معنوی با خداوند متعال است و برقراری ارتباط با خداوند متعال ضمن تسهیل شرایط برای نیل به اهداف در جهت خدمت به مردم، موجبات بهره مندی از حمایت خداوند متعال را فراهم می نماید .
مهندس اکبر حسن بگلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در این دیدار با اشاره به پیش بینی های هواشناسی استان در خصوص افزایش دمای هوا در روزهای آتی و بخصوص در تیرماه از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان ارومیه خواست با رهنمودهای خود در خطبه های نمازجمعه ارومیه و ارائه توصیه های لازم به ائمه جماعات استان در جهت کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی مصارف برق و استفاده از لوازم برقی استاندارد، شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی را در نیل به تعهدات خود جهت ارائه برق مطمئن و کاهش مصرف برق استان یاری رسانند .
مهندس اکبر حسن بگلو مدیریت مصرف را از مهمترین برنامه وزارت نیرو برای عبور از پیک (اوج) مصرف و جلوگیری از خاموشی های ناخواسته در تابستان اعلام و افزود : شبکه برق کشور مدت ۱۴سال است بدون خاموشی سراسری به کار خود ادامه داده است که امید است با همکاری همگانی، پیک بار را مدیریت نمائیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار